Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    The Ferrari 458 Speciale at the IAA Frankfurt Motor Show 2013! The 458 Speciale was definitely one of the higlights in Frankfurt, getting a lot of attention from the crowd and the press. And it sure does deserve that attention because in our opinion, it looks great! What is your opinion on this 'Scuderia' version of the 458 Italia?

    The 458 Speciale has 596 bhp and a lot of new aerodynamic technology.The Ferrari 458 Speciale's power comes from a modified version of the 458's V8. With that 596bhp is it the most powerful naturally aspirated V8 ever built by the company. It has a specific output of 133bhp per litre, which Ferrari says is the highest ever achieved by a naturally-aspirated road-going engine! Pretty impressive facts!
    23 września 2013, 23:35 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    YouTube

    Aston Martin z IAA –
    21 września 2013, 15:44 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ferrari z IAA –
    21 września 2013, 15:39 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Czwórka M z IAA –
    21 września 2013, 15:41 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Potwory z IAA –
    21 września 2013, 15:47 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    BMW z IAA –
    21 września 2013, 15:34 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Volvo z IAA –
    21 września 2013, 15:30 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    29 marca 2013, 21:43 przez ~gwt | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 C3 Cygaro... – Na targach IAA w 1979 roku zaprezentowano prototypowy model car 2000 posiadający sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Planowano nazwać go Audi 300, jednak mając na uwadze Mercedesa pozostano przy dotychczasowej nazwie. Nowe Audi 100 pojawiło się w 1983 i było większe oraz bardziej aerodynamiczne od swojego poprzednika. Samochód urósł do wymiarów 4,80 × 1,81 x 1,42m, jednak rozstaw osi pozostał ten sam. Model C3 cechował się dużym bagażnikiem (570 l) i płaską szybą przednią (kąt nachylenia wynosił 54 stopnie). Ze względu na charakterystyczną sylwetkę (zwężająca się linia nadwozia od środkowego słupka zarówno w kierunku przodu pojazdu jak również ku jego tyłowi) model ten został "ochrzczony" mianem "cygara". Dzięki odpowiednio zaprojektowanemu przodowi auta, uzyskano niespotykany w tamtych latach w samochodach seryjnych współczynnik oporu powietrza Cx=0,3. Do "cygara" oferowano czterocylindowe silniki o pojemności 1,8 litra i mocy 75 lub 90 KM oraz pięciocylindrowe: o pojemności: 1,9L (100 KM Gażnikowy), 2.0L (113 KM/115 KM), 2,14 (136 KM/141 KM/182 KM), 2,23L (115 KM/138KM/165 KM/190 KM/200 KM/220 KM), 2,3L (136 KM). Doładowane jednostki to silniki o pojemnościach 2,14L oraz 2,23L. Z jednostek Diesla dostępne były 2,0L (69 KM) 2,4L (82 KM) oraz Turbo doładowane 2,0L (87 KM/100 KM), 2,5L TDI o mocy 120 KM. Samochód występował w wersji z napędem przednim oraz z napędem na cztery koła. Trzecia generacja Audi 100 była sprzedawana na rynek amerykański jako Audi 5000.
    Na targach IAA w 1979 roku zaprezentowano prototypowy model car 2000 posiadający sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Planowano nazwać go Audi 300, jednak mając na uwadze Mercedesa pozostano przy dotychczasowej nazwie. Nowe Audi 100 pojawiło się w 1983 i było większe oraz bardziej aerodynamiczne od swojego poprzednika. Samochód urósł do wymiarów 4,80 × 1,81 x 1,42m, jednak rozstaw osi pozostał ten sam. Model C3 cechował się dużym bagażnikiem (570 l) i płaską szybą przednią (kąt nachylenia wynosił 54 stopnie). Ze względu na charakterystyczną sylwetkę (zwężająca się linia nadwozia od środkowego słupka zarówno w kierunku przodu pojazdu jak również ku jego tyłowi) model ten został "ochrzczony" mianem "cygara". Dzięki odpowiednio zaprojektowanemu przodowi auta, uzyskano niespotykany w tamtych latach w samochodach seryjnych współczynnik oporu powietrza Cx=0,3. Do "cygara" oferowano czterocylindowe silniki o pojemności 1,8 litra i mocy 75 lub 90 KM oraz pięciocylindrowe: o pojemności: 1,9L (100 KM Gażnikowy), 2.0L (113 KM/115 KM), 2,14 (136 KM/141 KM/182 KM), 2,23L (115 KM/138KM/165 KM/190 KM/200 KM/220 KM), 2,3L (136 KM). Doładowane jednostki to silniki o pojemnościach 2,14L oraz 2,23L. Z jednostek Diesla dostępne były 2,0L (69 KM) 2,4L (82 KM) oraz Turbo doładowane 2,0L (87 KM/100 KM), 2,5L TDI o mocy 120 KM. Samochód występował w wersji z napędem przednim oraz z napędem na cztery koła. Trzecia generacja Audi 100 była sprzedawana na rynek amerykański jako Audi 5000.
    15 maja 2012, 16:14 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)