Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Vette – Chevrolet Corvette C6 Convertible na felgach HRE w Warszawie.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Chevrolet Corvette C6 Convertible na felgach HRE w Warszawie.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Lamborghini Murcielago na Vintage HRE 454 –
    27 marca 2014, 15:11 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet Camaro z 1969 roku – Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe. 
W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

    Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
    Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
    Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe.
    W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Datsun 240z s30 Fairlady na HRE 501 –
    27 sierpnia 2013, 14:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT-R & HRE – Dobre połączenie?
    Dobre połączenie?
    9 sierpnia 2013, 16:29 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Full Black SLR McLaren on HRE PerformanceWheels –
    12 lipca 2013, 12:50 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2013 Ford Mustang RTR – Driver - Vaughn Gittin Jr.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
 Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
 Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
 Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
 Brakes – Wilwood
 Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
 Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
 Interior – Sparco Safety Equipment
    Driver - Vaughn Gittin Jr.
    Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
    Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
    Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
    Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
    Brakes – Wilwood
    Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
    Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
    Interior – Sparco Safety Equipment
    14 listopada 2012, 15:51 przez Nesin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Range Rover HRE –
    23 czerwca 2012, 1:10 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj