Szukaj
Znalazłem 43 takie materiały
Niedługo zamieszczam coś o dużo większej pojemności 5.6l, ale co dokładnie dowiemy się niebawem.
Wczoraj na Motokillerze był filmik, gdzie był przedstawiony tylko podczas testu na hamowni. Tutaj możemy dokładnie obejrzeć silnik z bliska i usłyszeć coś na jego temat.
218,3KM @ 8200RPM / 204,7Nm @ 6100RPM
Rx8 Revolution HP (Szpera, Skóry, Bose, Xenon...)
Silnik: K20Z4
ECU: EMU (strojenie: Niuton) + Bluetooth
Skrzynia: RX-8 /6biegów
Kolektor ssący: S2000 + AirBox RX8
Kolektor wydechowy: S2000
Odelżone koło zamachowe (Otoczak)
Wtryski: K20Z4
Przepustnica: RX-8
Sonda szerokopasmowa BOSCH 17014 + EGT
Więcej w źródle.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›