Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 154 takie materiały
    Ford GT40 –
    13 sierpnia 2013, 23:33 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT40 –
    6 lipca 2013, 14:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT40 – GT40 powstał w 1964 roku z ambicji Hery Forda II, który chciał ze swoją marką zaistnieć na międzynarodowej arenie sportowej. Początkowo Ford II  chciał kupić... Ferrari. Rozmowy z Enzo przebiegały nad wyraz pomyślnie. Jednak panowie nie mogli dogadać się co do nazwy działu sportowego. Jednak chciał żeby nazywał się Ford-Ferrari, drugi wręcz odwrotnie Ferrari-Ford. W końcu Enzo ogłosił, że Ferrari nie jest na sprzedaż. Ford ogłosił budowę auta, które pokona konkurentów, w tym również Ferrari w słynnym wyścigu 24 Le Mans. W 1966 roku marzenie stało się faktem. GT40 wygrał Le Mans. Ten sukces Ford powtórzył przez kolejne trzy lata!
    GT40 powstał w 1964 roku z ambicji Hery Forda II, który chciał ze swoją marką zaistnieć na międzynarodowej arenie sportowej. Początkowo Ford II chciał kupić... Ferrari. Rozmowy z Enzo przebiegały nad wyraz pomyślnie. Jednak panowie nie mogli dogadać się co do nazwy działu sportowego. Jednak chciał żeby nazywał się Ford-Ferrari, drugi wręcz odwrotnie Ferrari-Ford. W końcu Enzo ogłosił, że Ferrari nie jest na sprzedaż. Ford ogłosił budowę auta, które pokona konkurentów, w tym również Ferrari w słynnym wyścigu 24 Le Mans. W 1966 roku marzenie stało się faktem. GT40 wygrał Le Mans. Ten sukces Ford powtórzył przez kolejne trzy lata!
    22 czerwca 2013, 13:15 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czterdziestki – GT40 i F40
    GT40 i F40
    17 czerwca 2013, 14:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford GT40 –
    25 maja 2013, 17:17 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT40 –
    26 kwietnia 2013, 18:05 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford GT40 – Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    22 kwietnia 2013, 13:42 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun B110 – Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka
    Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
    1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
    Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka