Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Japanese Grand Touring Championship – Fotka z lat 90. Dwie Toyoty Supry + Lamborghini Diablo. A przed nimi... Mazda MX-5! Do dziś jest to jeden z najbardziej unikalnych samochodów w historii JGTC (dzisiejsze Super GT). MX-5 została przygotowana przez Nogami Project (NOPRO), jeździła w klasie GT300, pod maską miała silnik Wankla 13B o mocy ponad 300 KM.
    Fotka z lat 90. Dwie Toyoty Supry + Lamborghini Diablo. A przed nimi... Mazda MX-5! Do dziś jest to jeden z najbardziej unikalnych samochodów w historii JGTC (dzisiejsze Super GT). MX-5 została przygotowana przez Nogami Project (NOPRO), jeździła w klasie GT300, pod maską miała silnik Wankla 13B o mocy ponad 300 KM.
    Mazda 3 GT300 –
    2 kwietnia 2013, 9:40 przez Zgredek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Już za nieco ponad tydzień startuje kolejny sezon najlepszej, japońskiej ligi wyścigowej. Nissan GT-R, Aston Martin V12 Vantage, Porsche 911 GT3, Subaru BRZ, Honda CR-Z, Honda HSV-010 GT, Audi R8 LMS Ultra itp. itd.

    Trochę ciekawostek i zapowiedzi, odnośnie nowych przepisów i japońskich samochodów.

    Nastąpiły reorganizacje w regulaminie Super GT oraz zapowiedzi. Sezon 2013 jest ostatnim w którym obowiązywać będą stare zasady GT500, od 2014 wchodzą ujednolicone zasady z niemiecką serią DTM. W klasie GT300 weszły nowe przepisy, które wyeliminowały pojazdy klasy LM-GTE i prototypy, takie jak Shiden oraz ASL Garaiya.

    Wielkimi krokami zbliża się pożegnanie Hondy HSV-010 GT, jeszcze nie w tym sezonie, ale w kolejnym, HSV-010 GT odejdzie na emeryturę, ponieważ na jego miejsce Honda szykuje... nowego NSX! Wyścigowy model jest opracowywany z myślą o ujednoliconych regułach z niemiecką serią DTM. W klasie GT300 dojdzie kolejna Honda CR-Z, obok zespołu TEAM MUGEN pojawi się AUTOBACS RACING TEAM AGURI. Honda celuje w pierwsze zwycięstwo hybrydowego samochodu w Super GT.

    Subaru, pomimo średniego poprzedniego sezonu, ani myśli o rezygnacji. Po doświadczeniach i wyciągnięciu wniosków, z myślą o nowym sezonie wyścigowy model BRZ został opracowany na nowo, to zupełnie nowa maszyna. Poza tym, zespół R&D SPORT postanowił zmienić dostawcę opon na Michelin.
    28 marca 2013, 14:57 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    MAZDA RX7 GT300 –
    26 sierpnia 2012, 0:10 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru BRZ GT300 – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

    Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


    JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    7 maja 2012, 19:43 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj