Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Caldina T240 – Mało znany, ale za to ciekawy model. Trzecia generacja tego kombi, produkowana była w latach 2000-2007. Sportowa wersja GT-Four, posiada turbodoładowany silnik 3S-GTE 2.0L o mocy 260 KM i napęd na cztery koła. Tradycyjnie jak to bywa dla najlepszych samochodów lub wersji z rynku Japońskiego, Caldina nigdy nie oferowana była w Europie.

Od lat 60 ubiegłego wieku, Toyota nieustannie miała w swojej gamie sportowe samochody, jednak co ciekawe, Caldina GT-Four była jednym z ostatnich sportowych modeli Toyoty, przed nadejściem 5-letniej przerwy (2007-2012 r.), do czasu pojawienia się GT86.

Koniec Caldiny GT-Four, to również zakończenie produkcji kultowego silnika 3S-GTE, jak również samo oznaczenie "GT-Four" przestało obowiązywać w jakichkolwiek samochodach Toyoty.
    Mało znany, ale za to ciekawy model. Trzecia generacja tego kombi, produkowana była w latach 2000-2007. Sportowa wersja GT-Four, posiada turbodoładowany silnik 3S-GTE 2.0L o mocy 260 KM i napęd na cztery koła. Tradycyjnie jak to bywa dla najlepszych samochodów lub wersji z rynku Japońskiego, Caldina nigdy nie oferowana była w Europie.

    Od lat 60 ubiegłego wieku, Toyota nieustannie miała w swojej gamie sportowe samochody, jednak co ciekawe, Caldina GT-Four była jednym z ostatnich sportowych modeli Toyoty, przed nadejściem 5-letniej przerwy (2007-2012 r.), do czasu pojawienia się GT86.

    Koniec Caldiny GT-Four, to również zakończenie produkcji kultowego silnika 3S-GTE, jak również samo oznaczenie "GT-Four" przestało obowiązywać w jakichkolwiek samochodach Toyoty.
    Toyota Celica GT-Four – Piękna celica przykuła moją uwagę już w oddali koło szpitala w Nowym Targu.
    Piękna celica przykuła moją uwagę już w oddali koło szpitala w Nowym Targu.
    12 kwietnia 2014, 18:22 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Toyota Celica VI – ST205 GT-FOUR
    ST205 GT-FOUR
    31 marca 2014, 17:59 przez FusioN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne / Gran Turismo 6

    Toyota Celica gt-four x2 –
    30 września 2013, 10:49 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica GT-Four (ST185) – Przełom lat 80/90. Najmocniejsza wersja na rynek JDM: GT-Four RC, 2.0L turbo 235 KM (3S-GTE). Do tego oczywiście AWD.
    Przełom lat 80/90. Najmocniejsza wersja na rynek JDM: GT-Four RC, 2.0L turbo 235 KM (3S-GTE). Do tego oczywiście AWD.
    21 grudnia 2012, 18:12 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TOYOTA CELICA GT-FOUR  ST185 – Pierwszy tytuł mistrzowski WRC dla japończyków w klasyfikacji producentów, za kierownicą Juha Kankkunen (1993) wcześniej Carlos Sainz w tym samochodzie zdobył 2 tytuły indywidualne (1990, 1992)
    Pierwszy tytuł mistrzowski WRC dla japończyków w klasyfikacji producentów, za kierownicą Juha Kankkunen (1993) wcześniej Carlos Sainz w tym samochodzie zdobył 2 tytuły indywidualne (1990, 1992)
    27 sierpnia 2012, 17:26 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2009 Sport Car Audi R8 GT3 – Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
    The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
    Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
    The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    4 sierpnia 2012, 9:18 przez Keytoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj