Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Ford GT 40 –
    6 lipca 2013, 0:58 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT 40 –
    17 maja 2013, 20:11 przez Suple (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford 40 GT – Ulubione auto Stevena McQueena (Ojciec chrzestny wszystkich motomaniaków), wielokrotny zwycięzca wyścigu w Le Mans, ikona i legenda motoryzacji...
    Ulubione auto Stevena McQueena (Ojciec chrzestny wszystkich motomaniaków), wielokrotny zwycięzca wyścigu w Le Mans, ikona i legenda motoryzacji...
    1967  Ferrari 330 P4 – Największy rywal Forda GT 40, prawdziwa legenda i wzór piękna. Pojazd na zdjęciu został sprzedany za 7,25 mln euro.
    Największy rywal Forda GT 40, prawdziwa legenda i wzór piękna. Pojazd na zdjęciu został sprzedany za 7,25 mln euro.
    Ford Mustang SHELBY GT 500 SNAKE "WIDE BODY" – Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

    Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

    5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
    Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    1 lutego 2013, 14:41 przez majsterek123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin TE27 – Druga generacja z lat 1970-1977. W serii pod maską wolnossący silnik 2T-G (1.6L DOHC 115 KM 142 Nm) z dwoma gaźnikami Solex 40 PHH, tworzony przy współpracy z Yamahą. Masa samochodu to 855 kg, napęd jak widać na tył ;) Te same silniki montowane były w Celicy GT i Carinie GT, ale Corolla była od nich lżejsza.
    Druga generacja z lat 1970-1977. W serii pod maską wolnossący silnik 2T-G (1.6L DOHC 115 KM 142 Nm) z dwoma gaźnikami Solex 40 PHH, tworzony przy współpracy z Yamahą. Masa samochodu to 855 kg, napęd jak widać na tył ;) Te same silniki montowane były w Celicy GT i Carinie GT, ale Corolla była od nich lżejsza.
    7 grudnia 2012, 17:17 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1965 Ford GT 40 –
    26 września 2012, 14:04 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FORD GT 40 –
    29 sierpnia 2012, 23:03 przez filipopydziko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nissan Primera GT SportLine Edition – MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT 
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm 
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa 
KOŁA: 195/60/15 
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p 
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm 
CHARAKTERYSTYKA: 
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. 

SportLine Edition (100 egz.) 1997r. 
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT
    SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
    RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
    KOŁA: 195/60/15
    WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
    UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
    CHARAKTERYSTYKA:
    Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.

    SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
    Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    6 lipca 2012, 12:49 przez MrMole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ford GT-40 I love this car !! –
    5 czerwca 2012, 17:48 przez Drifter_Paciu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)