Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Fura skasowana, a muza gra dalej
    16 listopada 2013, 13:14 przez Lukasz73 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    By JBB
    13 listopada 2013, 20:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mam niedługo urodziny i znajomy znalazł dla mnie ten filmik, oglądać od 30 sek, wcześniej się rozgrzewa. Jako mechanik śpieszę z wyjaśnieniem, w bolidach F1 wszystkie ruchome części silnika: wał, tłoki, korbowody, wałki rozrządu, zawory są wykonane z super lekkich materiałów - np sprężyny zaworowe nie są wykonane z metalu, działają na zasadzie kompresji azotu. Praktycznie nie stosuje się koła zamachowego, pozwala to na zmniejsze tzw. masy nie resorowanej czyli inercji całego silnika. Działa to na zasadzie takiej: jak zakręcisz piłką do siatkówki to żeby ją zatrzymać potrzebujesz mało siły, ale żeby zatrzymać piłke lekarską musisz przyłożyć dużo siły. Dzięki niskiej masie układu można płynnie zmieniać obroty silnika i dostroić go aby grał różne piosenki
    10 listopada 2013, 13:38 przez wojtepanik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sposób na nudne, jesienne wieczory.
    Trochę nudy + gra wygrzebana z dysku = fajna zabawa driftem
    2 listopada 2013, 20:19 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Może to tylko gra, ale czy ktoś by nie chciał by jego wóz został umyty w takim towarzystwie. Gra to TDU2
    28 października 2013, 18:58 przez ~MotoFan7123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang & Ford – Z jaką grą wam się kojarzy?
    Z jaką grą wam się kojarzy?
    26 października 2013, 13:14 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Rzeczywistość czy gra? – Gra, a raczej symulator: Project Cars
    Gra, a raczej symulator: Project Cars
    16 października 2013, 19:28 przez DanieloGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Most Wanted - Gra ktos jeszcze? – Gra stara ale chyba najlepsza z serii NFS. Kto tez tak twierdzi?
    Gra stara ale chyba najlepsza z serii NFS. Kto tez tak twierdzi?
    9 października 2013, 21:17 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Zapewne wiele osób zadaje sobie pytanie co to jest za gra ten racer free car simulator, w tym temacie przedstawię odpowiedź na pytanie Smile.

    Racer free car simulator - Jest to nie tyle co symulator lecz coś w czym możemy stworzyć praktycznie od podstaw własny pojazd i wiele innych rzeczy, gdyż możliwości jest wiele, począwszy od wykonania ruchu drogowego, map skończywszy na pojazdach.
    Gra zawiera swobodny tryb jazdy, jak i również tryb wyścigu, gdzie możemy wybrać trasę, pojazd oraz ilość rywali którzy będą się z nami pojedynkować.
    O trybie wolnym można powiedzieć tyle tylko ze jeździmy sami, wybranym przez nas pojazdem i na wybranej przez nas mapie, jest możliwość wykonania ruchu drogowego lecz to już wymaga czasu oraz chęci.
    zapraszam na nieoficjalne forum gry:
    racerowcy.cba.pl
    28 września 2013, 15:59 przez ~Kamilek | Do ulubionych | Skomentuj (12)