Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 199 takich materiałów
    Civic gen 5 –
    1 czerwca 2012, 13:09 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Preluda – Jak wszyscy wrzucają to i ja sie pochwale ;)

Honda Prelude V gen
    Jak wszyscy wrzucają to i ja sie pochwale ;)

    Honda Prelude V gen
    27 maja 2012, 0:37 przez disel146 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój pierwszy dupowóz – Honda Civic V gen Coupe. Kto miał V gena?
    Honda Civic V gen Coupe. Kto miał V gena?
    22 maja 2012, 15:01 przez ~vampir | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Civic Gen.VI – Oto dobrze znana Honda Civic generacji VI.
Samochód który bardzo chciałbym na swój pierwszy pojazd czterokołowy na kategorię B
    Oto dobrze znana Honda Civic generacji VI.
    Samochód który bardzo chciałbym na swój pierwszy pojazd czterokołowy na kategorię B
    21 maja 2012, 20:49 przez GanjaDrive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota MR2 II Gen –
    14 maja 2012, 21:24 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic 4 i 5 gen –
    14 kwietnia 2012, 18:25 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Accord (Acura TSX) VII gen.   KONKURS – Honda Accord – samochód produkowany przez japońską firmę Honda od roku 1976, początkowo jako samochód kompaktowy o nadwoziu typu hatchback, który później ewoluował w pojazd segmentu D. Honda Accord była sprzedawana na większej części rynków motoryzacyjnych świata. Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie najlepiej sprzedający się japoński samochód na terenie Stanów Zjednoczonych przez niemal 15 lat (1982-97). Przez cały okres produkcji, Honda oferowała wiele wersji nadwoziowych oraz różnych wariantów modelu Accord, często samochody produkowane pod tą samą nazwą (Accord) lecz na różne rynki znacznie się między sobą różniły.

Accord VII gen. została zaprezentowana w listopadzie 2002 roku. W listopadzie 2005 przeprowadzono modernizację. Wersja europejska, produkowana w Japonii, występowała w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz kombi, zwane Tourer. Od początku produkcji dostępna z dwoma silnikami benzynowymi, a od 2003 roku także z silnikiem diesla.
    Honda Accord – samochód produkowany przez japońską firmę Honda od roku 1976, początkowo jako samochód kompaktowy o nadwoziu typu hatchback, który później ewoluował w pojazd segmentu D. Honda Accord była sprzedawana na większej części rynków motoryzacyjnych świata. Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie najlepiej sprzedający się japoński samochód na terenie Stanów Zjednoczonych przez niemal 15 lat (1982-97). Przez cały okres produkcji, Honda oferowała wiele wersji nadwoziowych oraz różnych wariantów modelu Accord, często samochody produkowane pod tą samą nazwą (Accord) lecz na różne rynki znacznie się między sobą różniły.

    Accord VII gen. została zaprezentowana w listopadzie 2002 roku. W listopadzie 2005 przeprowadzono modernizację. Wersja europejska, produkowana w Japonii, występowała w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz kombi, zwane Tourer. Od początku produkcji dostępna z dwoma silnikami benzynowymi, a od 2003 roku także z silnikiem diesla.
    10 kwietnia 2012, 21:53 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX II gen.   KONKURS – Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta:

    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
        D16Z5: 126 KM,
        D16A8: 127 KM,
        D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM).

Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta:

    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM).

    Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    7 kwietnia 2012, 23:02 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękna Honda Civic V gen. KONKURS – Honda Civic V powstał w 1991. Oferowano go jako 3-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowy sedan i 2-drzwiowe coupé. Na bazie auta powstała Honda CR-X del Sol. W aucie zwiększono bezpieczeństwo. Zaczęto montować ABS i poduszki powietrzne. Wraz z tą generacją auta zaczęto stosowanie silników VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E. Trzydrzwiowy Civic z silnikiem VTEC-E wygrał konkurs ADAC EcoTour of Europe 1994 z wynikiem spalania 4,97 l/100km. W 1994 wnętrze auta przeszło kilka zmian stylizacyjnych. Nieoficjalnie produkcję modelu zakończono w 1996 (występują jeszcze egzemplarze z tego roku)
    Honda Civic V powstał w 1991. Oferowano go jako 3-drzwiowy hatchback, 4-drzwiowy sedan i 2-drzwiowe coupé. Na bazie auta powstała Honda CR-X del Sol. W aucie zwiększono bezpieczeństwo. Zaczęto montować ABS i poduszki powietrzne. Wraz z tą generacją auta zaczęto stosowanie silników VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E. Trzydrzwiowy Civic z silnikiem VTEC-E wygrał konkurs ADAC EcoTour of Europe 1994 z wynikiem spalania 4,97 l/100km. W 1994 wnętrze auta przeszło kilka zmian stylizacyjnych. Nieoficjalnie produkcję modelu zakończono w 1996 (występują jeszcze egzemplarze z tego roku)
    2 kwietnia 2012, 15:35 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj