Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 83 takie materiały
    Kompilacja dźwięków VR6, R32,R36 i G60. Sprawdź resztę moich filmów. Peace.
    24 maja 2015, 21:35 przez ~stasio | Do ulubionych | Skomentuj
    Corrado G60 – G60 znajomego. Niedługo więcej zdjęć ciekawych samochodów z mojej miejscowości.
    G60 znajomego. Niedługo więcej zdjęć ciekawych samochodów z mojej miejscowości.
    Może to nie dźwięk VRy, ale G tez ma swój urok. Kocham ten głosik.
    30 kwietnia 2015, 22:26 przez pelix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Co sądzicie o takich felgach? – Co sądzicie o takich felgach? Felgi oryginalnie były srebrne. Ściągnąłem je z Corrado G60 a teraz wylądują u mnie w Golfie MK2.
    Co sądzicie o takich felgach? Felgi oryginalnie były srebrne. Ściągnąłem je z Corrado G60 a teraz wylądują u mnie w Golfie MK2.
    16 marca 2015, 18:53 przez barto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Volkswagen Golf II G60 – 1991 rok, silnik 1.8L z kompresorem o mocy 160 KM.
    1991 rok, silnik 1.8L z kompresorem o mocy 160 KM.
    Volkswagen Golf 2 G60 Limited Edition – Więcej w źródle.
Produkcja VW Golf’a 2 Limited została uruchomiona pod koniec lata 1989 roku, ręcznie składany przez VW Motorsport.Automobile w Hanowerze, a nie w Wolfsburgu. Wyprodukowano 71 sztuk Golf’a Limited z etykietami od 000 do 070. Auto z numerem seryjnym 000 zostało wykorzystane do testowania i medialnych przedstawień.
    Więcej w źródle.
    Produkcja VW Golf’a 2 Limited została uruchomiona pod koniec lata 1989 roku, ręcznie składany przez VW Motorsport.Automobile w Hanowerze, a nie w Wolfsburgu. Wyprodukowano 71 sztuk Golf’a Limited z etykietami od 000 do 070. Auto z numerem seryjnym 000 zostało wykorzystane do testowania i medialnych przedstawień.
    Projekt mojego Golfa II – 1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda. 
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda.
    Aktualnie:
    -SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
    -UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
    -UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
    -ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
    tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

    Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    G60 – Klasyczne zakończenie sezonu przy Ergo Arenie w Gdańsku
    Klasyczne zakończenie sezonu przy Ergo Arenie w Gdańsku
    30 października 2014, 16:05 przez Sebaggio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    vwłasne