Szukaj
Znalazłem 23 takie materiały
- Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
- Demontaż całego wnętrza
- Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
- Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
- Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
- Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
- Instalacja kierownicy OMP Corsica
- Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
- Skrzynia biegów 6 biegowa
- Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
- Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
- ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
- układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
- zawieszenie gwintowane BC Racing
- Szpera 60%
Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku
# Procesor P4 2,5
# 512 ramu
# HDD 60 GB
# DVD RW
# Monitor 7" dotykowy
# na usb
# GPS
# Wifi
# Tuner TV+Fm
# Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
# Win DT09
# AutoMapa
# Centrafuse
# InCarTerminal
# RoadRanner
... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.
~Goryl
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »