Szukaj
Znalazłem 119 takich materiałów
Mam na sprzedaż unikatowy model Skody Favorit z edycji limitowanej której tuningiem zajęła się firma AMG. W skodzie siedzi silnik o pojemności 4,7 litra i mocy ponad 630 koni. Zmianami jakimi się zajęła firma AMG obejmuje:
-Paski mocy +10 koni
-Naklejka mocy "FAVI" +10 koni
-Dedykowany wydech 4w2w1 marki AKRAPOVIC +20 koni
-Układ dolotowy z Łady Tamary wraz z turbiną TURBONETIC
-Opony wyczynowe o zwiększonej wytrzymałości od budrysa o mniejszej wadze (wycięta część drutów z osnowy)
-Hamulce: sześciotłoczkowe radialne zaciski i tarcze ceramiczne
-Zawieszenie KONI wraz z amortyzatorami BILSTEIN
-Butla z gazem
Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.
W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.
Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
Rok produkcji 2001, silnik 112 CDI (2151 cm³, 122 KM/3800, 300 Nm).
Wyposażenie :
ABS, ESP, 2 x airbag, klimatyzacja, 4 x el. Szyby, el. & podgrzewane lusterka, tempomat, itd.
Samochód właśnie przed kilkoma dniami odkupiłem od mojego ojca. Dobra opcja na przyjaciół + wypad na weekend. ;)