Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Maserati 5000 GT "Indianapolis" – 5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 
Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).
    Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
    Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    12 września 2014, 16:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    1956 Maserati A6G/54 Cabriolet Frua – W 1954 Maserati wprowadziło A6G/54, wyposażona w silnik DOHC pochodzący z wyscigów. Projekt nadwozia został powierzony Frua, Allemano i Zagato. 
Pietro Frua zaproponował wersje GT (powstało 5 egzemplarzy) i z miękkim dachem, której wyprodukowano dwie serie. Samochód na zdjeciach jest pierwszym należącym do drugiej serii.

Silnik  R6 DOHC 1985cc.
Moc 150 KM 
V max. 210 Km/h
    W 1954 Maserati wprowadziło A6G/54, wyposażona w silnik DOHC pochodzący z wyscigów. Projekt nadwozia został powierzony Frua, Allemano i Zagato.
    Pietro Frua zaproponował wersje GT (powstało 5 egzemplarzy) i z miękkim dachem, której wyprodukowano dwie serie. Samochód na zdjeciach jest pierwszym należącym do drugiej serii.

    Silnik R6 DOHC 1985cc.
    Moc 150 KM
    V max. 210 Km/h
    11 września 2014, 16:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Dodge Challenger Frua –
    5 lutego 2014, 19:34 przez pppablo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj