Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    RS6 i S5 – Ptak Expo - Audi RS6 i S5.
    Ptak Expo - Audi RS6 i S5.
    26 stycznia 2015, 20:18 przez k89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 lipca 2014, 20:38 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stunt – Auto Land EXPO 2014
    Auto Land EXPO 2014
    13 maja 2014, 17:53 przez MrKrychu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Karolina Pilarczyk – Polish Drift Girl. Podczas pokazu na Auto Land EXPO 2014
    Polish Drift Girl. Podczas pokazu na Auto Land EXPO 2014
    11 maja 2014, 21:21 przez MrKrychu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Syrena Sport – Auto Land Expo w Ostródzie.
    Auto Land Expo w Ostródzie.
    11 maja 2014, 12:22 przez Bartkos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znane / zapomniane: Bizzarini Manta – Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    Jedyna w swoim rodzaju Manta powstała na używanym podwoziu Bizzarrini P538 jako pierwszy projekt pracującego już na własny rachunek Giorgetto Giugiaro. W pełni sprawna maszyna na podwoziu P538-003 wyposażona jest w silnik V8 Chevroleta, który z pojemności prawie 5,4 litrów generuje około 400 koni mechanicznych. Napęd przekazywany jest na tył poprzez ręczną skrzynię biegów ZF o pięciu przełożeniach.
    Oryginalne P538-003 ukończono na wiosnę 1966 roku i w barwach Scuderia Bizzarrini wystawiono do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Niestety w wyniku nieszczelności układu chłodzenia auto odpadło już po dwóch godzinach. Coupe wystartowało jeszcze tylko w jednym wyścigu, lokalnej wspinaczce górskiej we Włoszech. W kolejnym sezonie ze startów wykluczyła je zmiana przepisów. Wkrótce potem pechowe auto zostało oddelegowane przez Giotto Bizzarrini'ego do powstałego w lutym 1968 roku studia ItalDesign.
    Giugiaro otrzymał w ten sposób bazę dla jednego z najbardziej znaczących i wpływowych konceptów z lat sześćdziesiątych. Od pierwszych szkiców do jeżdżącego samochodu minęło tylko 40 dni. Nowe GT zachwycało jednobryłowym nadwoziem z poprowadzoną pod kątem 15 stopni przednią szybą, trzema fotelami w jednym rzędzie z kierowcą po środku, aluminiowymi progami z okrągłymi otworami i malowaniem. Samochód pokazano pierwszy raz w 1968 roku na salonie w Turynie.
    W kolejnych latach auto wędrowało po wystawach na całym świecie, a w roku 1970 zaginęło w drodze powrotnej z Los Angeles Auto Expo do Włoch. Dopiero 8-9 lat później Manta odnalazła się na aukcji Port of Genoa Customs, z której zgarnął ją pewien włoski przemysłowiec. Samochód od tamtego czasu był co najmniej dwa razy poddany renowacji i wystąpił na niezliczonej ilości wystaw. Dziś wartość Manty opartej na technice ręki ojca słynnego Ferrari 250 GTO i pierwszego V12 w stajni Lamborghini trudno przecenić. UPDATE: Licytacja prowadzona przez Gooding & Company nie odsiągnęła ceny minimalnej i samochód nie został sprzedany.
    24 stycznia 2014, 21:51 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Motocykle policyjne w Delhi – "Policja w Delhi otrzyma motocykle Honda CBR 250R. Policyjną wersję zaprezentowano na International Security Expo. Jako ciekawostkę podajemy fakt, że motocykl będzie podarowany w malowaniu z oferty Hondy, ponieważ pasuje ono do barw Policji w Delhi." motogen.pl
    "Policja w Delhi otrzyma motocykle Honda CBR 250R. Policyjną wersję zaprezentowano na International Security Expo. Jako ciekawostkę podajemy fakt, że motocykl będzie podarowany w malowaniu z oferty Hondy, ponieważ pasuje ono do barw Policji w Delhi." motogen.pl
    30 września 2013, 15:58 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motogen.pl

    Renault Clio – Jedno z wielu aut wystawionych na Tuning Expo Saarbrücken 2013
    Jedno z wielu aut wystawionych na Tuning Expo Saarbrücken 2013
    26 września 2013, 12:42 przez kaamil955 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Cudeńko na targach – Sosnowiec, parking przy hali EXPO. Takie tam, na targach komunikacyjnych
    Sosnowiec, parking przy hali EXPO. Takie tam, na targach komunikacyjnych
    9 maja 2013, 12:11 przez ~Starsky | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nissan Skyline r33 – jakiś czas temu spotkane na Expo Silesia
    Jakiś czas temu spotkane na Expo Silesia
    21 kwietnia 2013, 21:44 przez matiglokk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne