Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Moje pierwsze, byłe autko – Niestety nie ma już ze mną Fieściny, i nie zdążyłem dokończyć projektu, ale wspominam bardzo dobrze to wdzięczne autko. Swap na 1.6 cvh EFI 104KM.
    Niestety nie ma już ze mną Fieściny, i nie zdążyłem dokończyć projektu, ale wspominam bardzo dobrze to wdzięczne autko. Swap na 1.6 cvh EFI 104KM.
    28 lipca 2014, 22:16 przez Mariox003 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Moje drugie auto – Ford Escort 1.6 EFI 105 KM
    Ford Escort 1.6 EFI 105 KM
    18 marca 2014, 11:07 przez T850 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Sierra 2.0i 4x4 DOHC EFI 92r. Sedan cz.1 – Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

Zrobiłem:
-usunięta zwężka za przepustnicą
-strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
-regeneracja rozrusznika
-wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
-nowe świece
-nowy akumulator
-łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
-nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
-używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
-wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

-w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

    Zrobiłem:
    -usunięta zwężka za przepustnicą
    -strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
    -regeneracja rozrusznika
    -wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
    -nowe świece
    -nowy akumulator
    -łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
    -nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
    -używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
    -wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

    -w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

    szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

    jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    17 marca 2014, 13:27 przez adam519810 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ford Sierra GT  2.0 DOHC, EFI – Piękne chwile młodego mężczyzny idą na złom. Dziękuje for-dziku.
    Piękne chwile młodego mężczyzny idą na złom. Dziękuje for-dziku.
    24 lutego 2014, 21:28 przez ~Mirek | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Curren 2x – Toyota Curren (1994-1998 r.)

Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

 Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

3S-GE 2.0L (1998 cm3)
manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

3S-FE 2.0L (1998 cm3)
140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

4S-FE 1.8L (1838 cm3)
125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

ZS (2.0 3S-GE)
ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
ZS S (2.0 3S-GE)
XS (2.0 3S-FE)
XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
XS S (2.0 3S-FE)
FS (2.0 3S-FE)
TS (1.8 4S-FE)
TS Private Selection (1.8 4S-FE)

ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
TS Private Selection posiadała tylny spojler.

 W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
Stopień sprężania: 10:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
Rozstaw osi: 2535 mm
Rozstaw kół przód: 1510 mm
Rozstaw kół tył: 1490 mm
Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
Hamulce przód: tarczowe wentylowane
Hamulce tył: tarczowe
Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
Napęd: FWD
Masa: 1180 kg
Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    Toyota Curren (1994-1998 r.)

    Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

    Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

    Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

    3S-GE 2.0L (1998 cm3)
    manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

    3S-FE 2.0L (1998 cm3)
    140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

    4S-FE 1.8L (1838 cm3)
    125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

    Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

    ZS (2.0 3S-GE)
    ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
    ZS S (2.0 3S-GE)
    XS (2.0 3S-FE)
    XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
    XS S (2.0 3S-FE)
    FS (2.0 3S-FE)
    TS (1.8 4S-FE)
    TS Private Selection (1.8 4S-FE)

    ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
    XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
    ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
    TS Private Selection posiadała tylny spojler.

    W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

    Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

    Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
    Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
    Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    Stopień sprężania: 10:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
    Rozstaw osi: 2535 mm
    Rozstaw kół przód: 1510 mm
    Rozstaw kół tył: 1490 mm
    Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
    Hamulce przód: tarczowe wentylowane
    Hamulce tył: tarczowe
    Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
    Napęd: FWD
    Masa: 1180 kg
    Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
    Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
    Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    23 sierpnia 2013, 21:13 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Lotus Evora - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lotus od roku 2009. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do jego napędu użyto pochodzącego od Toyoty silnika V6 o pojemności 3,5 litra. Moc przenoszona jest na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Projektantem nadwozia Evory jest Russell Carr

    Dane Techniczne i osiągi:
    Silnik
    V6 3,5 l (3456 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica × skok tłoka: 94,00 mm × 83,00 mm
    Stopień sprężania: brak danych
    Moc maksymalna: 280 KM (205,8 kW) przy 6400 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 342 N•m przy 4700 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
    Prędkość maksymalna: 261 km/h
    17 lipca 2013, 23:48 przez thevirus722 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scorpio DOHC 2.0 EFI '93-'94 – Też się pochwale.
Pozdrowienia dla szczęśliwych posiadaczy tego modelu
    Też się pochwale.
    Pozdrowienia dla szczęśliwych posiadaczy tego modelu
    25 stycznia 2013, 10:51 przez ~Creniu | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Kolektor wydechowy z Poloneza EFI 1.6 16v – Przymiarki kolektora wykonanego przez Wałka z Motoweld.pl - dzieło sztuki :)
    Przymiarki kolektora wykonanego przez Wałka z Motoweld.pl - dzieło sztuki :)
    11 grudnia 2012, 14:24 przez ~swiety93 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.kswiecicki.prospect.pl/16v/

    Polonez z F20c – W odpowiedzi na Polonez 1.6 16v EFI. Polonez z silnikiem f20c z Hondy S2000 by ssgarage. Silnik generuje moc 241KM więc chyba więcej nie trzeba dodawać
    W odpowiedzi na Polonez 1.6 16v EFI. Polonez z silnikiem f20c z Hondy S2000 by ssgarage. Silnik generuje moc 241KM więc chyba więcej nie trzeba dodawać