Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 172 takie materiały
    1971 BMW E9 –
    10 października 2013, 22:51 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    To BMW odbyło nie jeden dobry wyścig – Part 2# w całości BMW E9 CSL
więcej zdjęć w źródle
    Part 2# w całości BMW E9 CSL
    więcej zdjęć w źródle
    BMW E9 3.0 CS –
    2 października 2013, 17:26 przez jasper (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To BMW odbyło nie jeden dobry wyścig – BMW E9 CSL
    BMW E9 CSL
    30 września 2013, 18:16 przez BrendyShot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    1971 BMW E9 –
    20 września 2013, 7:03 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW E9 – Kto by nie pogardził taką piękną bawarką?
    Kto by nie pogardził taką piękną bawarką?
    13 sierpnia 2013, 10:29 przez artur00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    BMW E9 – Jak dla mnie bardzo ciekawy model
    Jak dla mnie bardzo ciekawy model
    13 sierpnia 2013, 10:55 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 2002 Rally – BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

    Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

    Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    1 sierpnia 2013, 2:55 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e9 – piękny klasyk spotkany w okolicach Zamościa
    Piękny klasyk spotkany w okolicach Zamościa
    12 maja 2013, 18:59 przez pieter_b (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne