Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    E46 – Maszyna kolegi. Jak się podoba, wrzucę więcej zdjęć.
    Maszyna kolegi. Jak się podoba, wrzucę więcej zdjęć.
    30 czerwca 2015, 13:14 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    BMW E26 –
    3 grudnia 2014, 17:35 przez ~makos3k | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    BMW M1 E26 –
    27 września 2014, 11:44 przez aleurwal250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 E26 – Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych. R6 3,5 l (277 KM).
    Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych. R6 3,5 l (277 KM).
    19 czerwca 2014, 10:11 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Internet

    BMW E26 – Piękność
    Piękność
    BMW 1M w towarzystwie klasycznej E26 M1 –
    10 maja 2013, 13:07 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E26 M1 – M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Nie ma piękniejszej bety od e26
    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Nie ma piękniejszej bety od e26
    9 stycznia 2013, 19:26 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj