Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Toyota Corolla e12 – Mój pierwszy samochód, na warsztacie u taty.
1,6 vvt-i 110KM
Obok C4 picasso
    Mój pierwszy samochód, na warsztacie u taty.
    1,6 vvt-i 110KM
    Obok C4 picasso
    1 grudnia 2013, 17:03 przez pokor95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    E12 M5 – 3.5l 218KM
1980r. Czyż nie jest piękna?
    3.5l 218KM
    1980r. Czyż nie jest piękna?
    15 listopada 2013, 17:30 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 2002 Rally – BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

    Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

    Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    1 sierpnia 2013, 2:55 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E12 –
    1 lipca 2013, 14:27 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e12 – Kochane BMW e12. Niestety praca wykonana zwykłym poczciwym ołówkiem z IKEI i maluteńką gumką 5h pracy, ocenę pozostawiam wam. 
Dla chętnych mogę podesłać zdjęcia w trakcie prac.
Pozdrawiam.
    Kochane BMW e12. Niestety praca wykonana zwykłym poczciwym ołówkiem z IKEI i maluteńką gumką 5h pracy, ocenę pozostawiam wam.
    Dla chętnych mogę podesłać zdjęcia w trakcie prac.
    Pozdrawiam.
    27 czerwca 2013, 11:43 przez Mnichu__ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wlasne.

    Corolla E12 –
    15 czerwca 2013, 22:05 przez ~korba921 | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e12 i e24 GermanFest 2013 – Fotki mojego autorstwa, pełna fotorelacja:
https://picasaweb.google.com/michal.turski/GermanFest2013Chotowa?authuser=0&feat=directlink
    Fotki mojego autorstwa, pełna fotorelacja:
    https://picasaweb.google.com/michal.turski/GermanFest2013Chotowa?authuser=0&feat=directlink
    3 czerwca 2013, 21:59 przez michale30 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lancia Stratos HF – Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    Włoski projektant nadwozi Bertone musiał wziąć kredyt, żeby zrealizować i pokazać w roku 1970 na salonie samochodowym w Turynie koncepcyjny model swojego Stratosa. Autorem prototypu był wówczas 32-letni Marcello Gandini, znany z późniejszych projektów dla BMW (seria 5 - E12) i Lamborghini (Countach, Miura i Diablo). W roku następnym ukazał się model Stratos HF, w którym zastosowano silnik Ferrari V6. Zauważyła ten samochód firma Lancia i gdy w roku 1973 zaistniała potrzeba zbudowania 500 jego egzemplarzy dla uzyskania homologacji rajdowej, wynajęto firmę Bertone do wykonania tego zadania. W tym samym roku samochód Stratos odniósł pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Firestone w Hiszpanii, ale prawdziwe sukcesy przyszły w roku następnym, już po zakończeniu produkcji dla celów homologacji, gdy model Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Samochód zawdzięczał te sukcesy swojej budowie. Miał stalową centralną konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której był osadzony silnik i zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze.
    16 maja 2013, 2:22 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E12 528 –
    6 maja 2013, 4:15 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E12 –
    6 marca 2013, 21:46 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj