Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Budżetowe autko przejściowe... – Corolla E10 95 r. silnik 4A-FE 
Przymiarka kół kumpla.
    Corolla E10 95 r. silnik 4A-FE
    Przymiarka kół kumpla.
    3 września 2014, 19:59 przez NawrotBdG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    PS. Podziękowania dla użytkownika Snupi, który podesłał Mi link do tej reklamy w celu kontynuacji serii "Stare reklamy samochodów".
    2 września 2014, 21:36 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały jubileusz – Corolla E10 1.3 '97r.
    Corolla E10 1.3 '97r.
    22 sierpnia 2014, 11:05 przez roomcajs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    E10 strażniczka wieży – Na drugim planie Corolla E12, a w tle to, co najładniejsze w moim mieście. Baszta zamkowa z XIII wieku.
    Na drugim planie Corolla E12, a w tle to, co najładniejsze w moim mieście. Baszta zamkowa z XIII wieku.
    11 sierpnia 2014, 10:01 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Corolla E10 & Civic V – Z pozdrowieniami dla właściciela i pani fotograf.
    Z pozdrowieniami dla właściciela i pani fotograf.
    5 lipca 2014, 22:09 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    BMW E10 (1802) –
    4 maja 2014, 19:48 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Myślisz,że biopaliwo jest takie super? Niszczy silnik... – "Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska przyznaje, że biopaliwo może siać spustoszenie w silnikach.

Jest to fakt o tyle istotny, że do tej pory wszelkie agencje środowiskowe, czy Unia Europejska nakazywały używania paliw z dodatkiem bioetanolu, czyli w skrócie benzyny z dodatkiem spirytusu wyprodukowanego z roślin. Do tej pory benzyna na naszym rynku mogła zawierać do 5% dodatku alkoholu, ale po ostatniej nowelizacji będziemy mogli tankować paliwo E10, czyli z 10% biokomponentów. Dystrybutory z E10 będą specjalnie oznakowane.

Benzyna E10, a nawet E15 jest znacznie bardziej popularna na Zachodzie, a szczególnie w Stanach. Istnieje jednak pewien problem. Do tej pory jasne było, że silniki starszego typu – z gaźnikami oraz z układami mechanicznego wtrysku nie są przystosowane do tankowania E10. Teraz jednak nastąpił pewien „przełom”. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA, stanowiąca przecież pewien wyznacznik w określaniu co jest dobre, a co złe, oficjalnie przyznała, że etanol jest szkodliwy dla silników.

Jak potwierdza EPA, (bio)etanol szkodzi silnikom na dwa sposoby. Po pierwsze wypływa na AFR, czyli Air/Fuel Ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa. Stosunek ten przechyla się zbyt mocno w stronę powietrza, co prowadzi do zwiększenia temperatury gazów wylotowych oraz zwiększa stopniowe niszczenie osprzętu odpowiadającego za kontrolę emisji spalin i pogarsza osiąg. W efekcie może dość do awarii katalizatora.

Po drugie bioetanol może powodować problemy z kompatybilnością materiałów, co może prowadzić do awarii poszczególnych podzespołów. W praktyce oznacza to, że takie elementy, jak membrany w rozdzielaczach paliwa, wtryskiwacze, dysze gaźników, pompy paliwa, zbiorniki, przewody, filtry oraz wszelkie elementy plastikowe i silikonowe mogą ulec korozji lub zniszczeniu.

Ponadto kolejną zdolnością bioetanolu jest powodowanie korozji w aluminium i w magnezie. Do tego etanol potrafi absorbować wilgoć z powietrza, a woda w paliwie raczej nie jest pożądanym dodatkiem.

Amerykański Związek Motorowy aktywnie walczy przeciwko biopaliwom oraz stara się wpłynąć na decyzje EPA. Po oficjalnym przyznaniu się EPA do tego, że biopaliwa są szkodliwe dla silników, ta walka może okazać się efektywniejsza.

Póki co jednak, jeżeli posiadacie układy zasilania paliwem starszego typu lub zwyczajnie nie jesteście pewni, czy Wasz silnik zaakceptuje benzynę E10, omijajcie te dystrybutory szerokim łukiem."
-MotoRmania
    "Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska przyznaje, że biopaliwo może siać spustoszenie w silnikach.

    Jest to fakt o tyle istotny, że do tej pory wszelkie agencje środowiskowe, czy Unia Europejska nakazywały używania paliw z dodatkiem bioetanolu, czyli w skrócie benzyny z dodatkiem spirytusu wyprodukowanego z roślin. Do tej pory benzyna na naszym rynku mogła zawierać do 5% dodatku alkoholu, ale po ostatniej nowelizacji będziemy mogli tankować paliwo E10, czyli z 10% biokomponentów. Dystrybutory z E10 będą specjalnie oznakowane.

    Benzyna E10, a nawet E15 jest znacznie bardziej popularna na Zachodzie, a szczególnie w Stanach. Istnieje jednak pewien problem. Do tej pory jasne było, że silniki starszego typu – z gaźnikami oraz z układami mechanicznego wtrysku nie są przystosowane do tankowania E10. Teraz jednak nastąpił pewien „przełom”. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA, stanowiąca przecież pewien wyznacznik w określaniu co jest dobre, a co złe, oficjalnie przyznała, że etanol jest szkodliwy dla silników.

    Jak potwierdza EPA, (bio)etanol szkodzi silnikom na dwa sposoby. Po pierwsze wypływa na AFR, czyli Air/Fuel Ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa. Stosunek ten przechyla się zbyt mocno w stronę powietrza, co prowadzi do zwiększenia temperatury gazów wylotowych oraz zwiększa stopniowe niszczenie osprzętu odpowiadającego za kontrolę emisji spalin i pogarsza osiąg. W efekcie może dość do awarii katalizatora.

    Po drugie bioetanol może powodować problemy z kompatybilnością materiałów, co może prowadzić do awarii poszczególnych podzespołów. W praktyce oznacza to, że takie elementy, jak membrany w rozdzielaczach paliwa, wtryskiwacze, dysze gaźników, pompy paliwa, zbiorniki, przewody, filtry oraz wszelkie elementy plastikowe i silikonowe mogą ulec korozji lub zniszczeniu.

    Ponadto kolejną zdolnością bioetanolu jest powodowanie korozji w aluminium i w magnezie. Do tego etanol potrafi absorbować wilgoć z powietrza, a woda w paliwie raczej nie jest pożądanym dodatkiem.

    Amerykański Związek Motorowy aktywnie walczy przeciwko biopaliwom oraz stara się wpłynąć na decyzje EPA. Po oficjalnym przyznaniu się EPA do tego, że biopaliwa są szkodliwe dla silników, ta walka może okazać się efektywniejsza.

    Póki co jednak, jeżeli posiadacie układy zasilania paliwem starszego typu lub zwyczajnie nie jesteście pewni, czy Wasz silnik zaakceptuje benzynę E10, omijajcie te dystrybutory szerokim łukiem."
    -MotoRmania
    28 kwietnia 2014, 15:40 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: http://motormania.com.pl , www.theguardian.com
    Corolla E10 upgrade – prezent na 2 rok użytkowania: felgi DBV Biscaya 15', elektryczne szyby i centralny. Jak się podoba? Doszedł jeszcze podłokietnik, którego nie ma na zdjęciach.
    Prezent na 2 rok użytkowania: felgi DBV Biscaya 15', elektryczne szyby i centralny. Jak się podoba? Doszedł jeszcze podłokietnik, którego nie ma na zdjęciach.
    6 kwietnia 2014, 19:22 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Wreszcie letni set – Projekt nie wyszedł tak jakbym chciał, ale już są pierwsze kroki. Na moja Corolle E10 udało mi się wcisnąć felgi BBS RD022 rozmiar 15 na 7 cali opona 195/50. Cały problem był w offsecie felgi ET25 to nie jest najlepszy offset dla Corolli, ale udało się podgiąć ranty i nic nie przyciera. Jak Wam się podoba?
    Projekt nie wyszedł tak jakbym chciał, ale już są pierwsze kroki. Na moja Corolle E10 udało mi się wcisnąć felgi BBS RD022 rozmiar 15 na 7 cali opona 195/50. Cały problem był w offsecie felgi ET25 to nie jest najlepszy offset dla Corolli, ale udało się podgiąć ranty i nic nie przyciera. Jak Wam się podoba?
    25 marca 2014, 14:42 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Wlasne

    Toyota Corolla E10 – Mało ich tutaj, Pisz pozdrawia :)
    Mało ich tutaj, Pisz pozdrawia :)
    24 lutego 2014, 23:41 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne