Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Land Rover Defender X-Tech Limited Edition –
    15 października 2013, 22:10 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W ANGLI O NIEMCA SIĘ DBA..  325 M TECH – Z POZDROWIENIAMI DLA RZW I STW
    Z POZDROWIENIAMI DLA RZW I STW
    4 października 2013, 21:23 przez sebaaRZW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BBS RS Turbofans na E30 BMW 325i M-tech II –
    30 sierpnia 2013, 13:14 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EJ6 – Moja kochana Qupetka 
Rok produkcji: koniec grudnia 1997
Silnik:D16Y7+ dolot CAI, kolektory 4-2-1, strumienica.
Wyposażenie: Werja pro-tech czyli niebieskie sprezyny-30, skorzana kierownica, klima, szyber, elektryka
Koła: 15"  6,5J  na gumie 195/50
    Moja kochana Qupetka
    Rok produkcji: koniec grudnia 1997
    Silnik:D16Y7+ dolot CAI, kolektory 4-2-1, strumienica.
    Wyposażenie: Werja pro-tech czyli niebieskie sprezyny-30, skorzana kierownica, klima, szyber, elektryka
    Koła: 15" 6,5J na gumie 195/50
    7 lipca 2013, 11:36 przez Teksior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Aprilia sr 50 Di-Tech – Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

Krotki opis maleństwa:
 Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

    Krotki opis maleństwa:
    Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    21 czerwca 2013, 20:09 przez Bandi99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    E34 z silnikiem V12 m73b54 (5.4l)
    głównie projekt zbudował High-Tech
    teraz w rękach Piotrka
    21 lutego 2013, 21:25 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    BMW E30 325i M-Tech –
    13 września 2012, 21:19 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 B4 – 80 b4 4.2 V8 z klubu Audi Tech Team
    80 b4 4.2 V8 z klubu Audi Tech Team
    8 września 2012, 17:30 przez matix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne