Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 135 takich materiałów
    Driftowoz – Mandat? chętnie. jeśli będziecie chcieli mam jeszcze kilka fotek
    Mandat? chętnie. jeśli będziecie chcieli mam jeszcze kilka fotek
    24 czerwca 2013, 22:22 przez RXE (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Corolla Levin / Sprinter Trueno AE86 – W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu. 
Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie. 
Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D). 
Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd. 
Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
    Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu.
    Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie.
    Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D).
    Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd.
    Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    16 czerwca 2013, 18:29 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Driftowóz? Nieee... – Prawdziwy drifter i na brandzie poleci bokiem.
    Prawdziwy drifter i na brandzie poleci bokiem.
    5 czerwca 2013, 23:09 przez Mecca33 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taki driftowoz to ja rozumiem –
    1 czerwca 2013, 20:42 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Opony w drifcie nie mają lekkiego życia – - Ile pali twój driftowóz?
- Komplet opon na godzinę.
    - Ile pali twój driftowóz?
    - Komplet opon na godzinę.
    30 maja 2013, 22:01 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    To też był twój pierwszy Driftowóz ? –
    24 maja 2013, 14:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Drodzy motomaniacy – Mam do was pytanie, a mianowicie chciałbym w najbliższym czasie zacząć budować sobie driftowóz z Poloneza. I tu moje pytanie czy są jakieś szanse by uniknąć za niego opłat ma on być tylko do wypadów na tor i tyle
    Mam do was pytanie, a mianowicie chciałbym w najbliższym czasie zacząć budować sobie driftowóz z Poloneza. I tu moje pytanie czy są jakieś szanse by uniknąć za niego opłat ma on być tylko do wypadów na tor i tyle
    12 maja 2013, 16:55 przez Prezes065 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Nissan r34 – driftowóz
    Driftowóz
    11 maja 2013, 21:14 przez GTR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Driftowóz –
    6 maja 2013, 15:28 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 maja 2013, 16:56 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj