Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Włoska piękność – Maserati Biturbo-luksusowe, sportowe auto.  Dwulitrowy, podwójnie doładowany, 24-zaworowy silnik generujący ok.180 KM. 6 cylindrów w układzie V pięknie brzmiało, mimo niewielkiej pojemności. Wewnątrz skóra i drewniane wykończenia...
    Maserati Biturbo-luksusowe, sportowe auto. Dwulitrowy, podwójnie doładowany, 24-zaworowy silnik generujący ok.180 KM. 6 cylindrów w układzie V pięknie brzmiało, mimo niewielkiej pojemności. Wewnątrz skóra i drewniane wykończenia...
    23 maja 2014, 20:44 przez llb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Facel  II Coupé – W życiu nie widziałem tego auta, ale po zdjęciach już wiem, że był pewnie świetnym autem

"Samochód z 6,3-litrowym silnikiem i automatyczną skrzynią konstrukcji Chryslera ma przejechane 49 843 km. Wyposażenie obejmuje radio, wspomaganie kierownicy, tarczowe hamulce, "szperę" i drewniane wykończenie wnętrza."  -  jak dla mnie szok, takie wyposażenie na tamte lata? 
Jeśli kogoś interesuje, więcej info w źródle.
    W życiu nie widziałem tego auta, ale po zdjęciach już wiem, że był pewnie świetnym autem

    "Samochód z 6,3-litrowym silnikiem i automatyczną skrzynią konstrukcji Chryslera ma przejechane 49 843 km. Wyposażenie obejmuje radio, wspomaganie kierownicy, tarczowe hamulce, "szperę" i drewniane wykończenie wnętrza." - jak dla mnie szok, takie wyposażenie na tamte lata?
    Jeśli kogoś interesuje, więcej info w źródle.
    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Benz Patent Motorwagen – Postanowiłem wprowadzić mały projekcik na Motokillera a mianowicie zaprezentuje wam historię motoryzacji od kolebki aż po czasy współczesne, wybiorę kilkanaście egzemplarzy godne uwagi i opisze je pokrótce tutaj. Mam nadzieje że się spodoba :) No to zaczynamy! 

Producent: Carl Benz. Mannheim. Niemcy
Produkcja: 1886-1893 (25 egzemplarzy)
Silnik: 1 cylindrowy, 2 suwowy (na gaz miejski)
Pojemność skokowa oraz moc: 954 cm³ co daje 0.9KM przy 400 obr./min
Prędkość maksymalna: 48km/h
Układ chłodzenia: chłodzenie cieczą
Rama: Rama z rur stalowych
Hamulce: Drewniane z okładziną skórzaną
Oś przednia: Oś przednia nieresorowana
Oś tylna: Oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Długość: 2700mm
Szerokość: 1400mm
Wysokość: 1450mm
Masa własna: 265kg

Benz Patent Motorwagen jest pierwszym zbudowanym pojazdem przez Carla Benza z silnikiem spalinowym. Carl Benz złożył wniosek patentowy na ten trójkołowy pojazd w dniu 29.01.1886r a patent otrzymał 02.11.1886r z numerem DRP 37435. Pierwsze jazdy próbne odbyły się w roku 1885 i Benz'owi zależało na poufności dlatego testy ograniczały się tylko do fabrycznego dziedzińca i kończyły się na murze fabryki. Pierwsza przejazdzka odbyła się 03.07.1886r i co ciekawe syn Carla Benza biegł obok pojazdu i miał dolewać benzyny, gdy ta zacznie się kończyć.
    Postanowiłem wprowadzić mały projekcik na Motokillera a mianowicie zaprezentuje wam historię motoryzacji od kolebki aż po czasy współczesne, wybiorę kilkanaście egzemplarzy godne uwagi i opisze je pokrótce tutaj. Mam nadzieje że się spodoba :) No to zaczynamy!

    Producent: Carl Benz. Mannheim. Niemcy
    Produkcja: 1886-1893 (25 egzemplarzy)
    Silnik: 1 cylindrowy, 2 suwowy (na gaz miejski)
    Pojemność skokowa oraz moc: 954 cm³ co daje 0.9KM przy 400 obr./min
    Prędkość maksymalna: 48km/h
    Układ chłodzenia: chłodzenie cieczą
    Rama: Rama z rur stalowych
    Hamulce: Drewniane z okładziną skórzaną
    Oś przednia: Oś przednia nieresorowana
    Oś tylna: Oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Długość: 2700mm
    Szerokość: 1400mm
    Wysokość: 1450mm
    Masa własna: 265kg

    Benz Patent Motorwagen jest pierwszym zbudowanym pojazdem przez Carla Benza z silnikiem spalinowym. Carl Benz złożył wniosek patentowy na ten trójkołowy pojazd w dniu 29.01.1886r a patent otrzymał 02.11.1886r z numerem DRP 37435. Pierwsze jazdy próbne odbyły się w roku 1885 i Benz'owi zależało na poufności dlatego testy ograniczały się tylko do fabrycznego dziedzińca i kończyły się na murze fabryki. Pierwsza przejazdzka odbyła się 03.07.1886r i co ciekawe syn Carla Benza biegł obok pojazdu i miał dolewać benzyny, gdy ta zacznie się kończyć.
    15 marca 2014, 18:55 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od tego się zaczynało – samochód z 1917 r. Drewniane "felgi", koła o szerokości opon rowerowych Pięknie odrestaurowany i na chodzie!
    Samochód z 1917 r. Drewniane "felgi", koła o szerokości opon rowerowych Pięknie odrestaurowany i na chodzie!
    25 grudnia 2013, 12:57 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne foto

    Była E34 – Była E34 zamieniona na E36.
Silnik po swapie z 2.0 M20B25 na M50B25 Vanos. Fele 18' oponki tył 285 szerokość. Zmieniony kompletnie cały środek (skórzane siedzenia, drewniane wnętrze, podsufitka wraz ze słupkami w skórze, wstawiony komputer, liczniki pełny m-pakiet wraz z kierą i gałką biegów od BMW E60 M-pak oraz mnóstwo innych rzeczy
    Była E34 zamieniona na E36.
    Silnik po swapie z 2.0 M20B25 na M50B25 Vanos. Fele 18' oponki tył 285 szerokość. Zmieniony kompletnie cały środek (skórzane siedzenia, drewniane wnętrze, podsufitka wraz ze słupkami w skórze, wstawiony komputer, liczniki pełny m-pakiet wraz z kierą i gałką biegów od BMW E60 M-pak oraz mnóstwo innych rzeczy
    22 sierpnia 2013, 21:47 przez DiaboloRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Z cyklu drewniane moto –
    12 stycznia 2013, 10:37 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polskie Zabawki – To nie tylko nudne klocki drewniane
    To nie tylko nudne klocki drewniane
    23 grudnia 2012, 8:57 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)