Szukaj
Znalazłem 18 takich materiałów
"Samochód z 6,3-litrowym silnikiem i automatyczną skrzynią konstrukcji Chryslera ma przejechane 49 843 km. Wyposażenie obejmuje radio, wspomaganie kierownicy, tarczowe hamulce, "szperę" i drewniane wykończenie wnętrza." - jak dla mnie szok, takie wyposażenie na tamte lata?
Jeśli kogoś interesuje, więcej info w źródle.
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg
Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
Producent: Carl Benz. Mannheim. Niemcy
Produkcja: 1886-1893 (25 egzemplarzy)
Silnik: 1 cylindrowy, 2 suwowy (na gaz miejski)
Pojemność skokowa oraz moc: 954 cm³ co daje 0.9KM przy 400 obr./min
Prędkość maksymalna: 48km/h
Układ chłodzenia: chłodzenie cieczą
Rama: Rama z rur stalowych
Hamulce: Drewniane z okładziną skórzaną
Oś przednia: Oś przednia nieresorowana
Oś tylna: Oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Długość: 2700mm
Szerokość: 1400mm
Wysokość: 1450mm
Masa własna: 265kg
Benz Patent Motorwagen jest pierwszym zbudowanym pojazdem przez Carla Benza z silnikiem spalinowym. Carl Benz złożył wniosek patentowy na ten trójkołowy pojazd w dniu 29.01.1886r a patent otrzymał 02.11.1886r z numerem DRP 37435. Pierwsze jazdy próbne odbyły się w roku 1885 i Benz'owi zależało na poufności dlatego testy ograniczały się tylko do fabrycznego dziedzińca i kończyły się na murze fabryki. Pierwsza przejazdzka odbyła się 03.07.1886r i co ciekawe syn Carla Benza biegł obok pojazdu i miał dolewać benzyny, gdy ta zacznie się kończyć.
Silnik po swapie z 2.0 M20B25 na M50B25 Vanos. Fele 18' oponki tył 285 szerokość. Zmieniony kompletnie cały środek (skórzane siedzenia, drewniane wnętrze, podsufitka wraz ze słupkami w skórze, wstawiony komputer, liczniki pełny m-pakiet wraz z kierą i gałką biegów od BMW E60 M-pak oraz mnóstwo innych rzeczy
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »