Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Fiat 126p Combi –
    3 lutego 2013, 18:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p Combi – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    1 lutego 2013, 20:18 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ehhh to combi –
    29 stycznia 2013, 20:57 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vento Combi – a tak na serio Golf mk3 Variant
    A tak na serio Golf mk3 Variant
    18 stycznia 2013, 18:20 przez damian0218 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Combi jest piękne –
    16 stycznia 2013, 10:30 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p COMBI – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    3 stycznia 2013, 19:55 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Octavia Combi RS –
    4 listopada 2012, 12:10 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Golf Mk3 Combi – czy tylko ja nie widziałem tu combi ?
    Czy tylko ja nie widziałem tu combi ?
    30 października 2012, 19:37 przez ~kacperwdo601 | Do ulubionych | Skomentuj (2)