Uwagę zwracają otwierane do góry drzwi typu gullwing oraz 5-centralnie umieszczonych reflektorów, które ukryte były za metalową pokrywą. Ciekawostką jest natomiast fakt, że brytyjski samochód został zbudowany z kierownicą po lewej stronie.
Niewielu wie że to auto stworzone w roku 1931 jako pierwsze na świecie posiadało elektrycznie składany sztywny dach. Jest to taka ciekawostka dla tych, którzy uważali iż pierwsze auto ze składanym elektrycznie sztywnym dachem wyprodukował Mercedes, a konkretnie model SLK w latach 90'.
Na targach w Hanowerze w 1982 Mercedes pokazał prototyp elektrycznego W123. Pod maską znajdował się 2 cylindrowy silnik który ładował baterie zajmujące cały bagażnik wersji kombi. Silnik elektryczny posiadał moc 42 km i przy zwiększonej o 600 kg. masie samochodu pozwalał na jazdę z "oszałamiającą" prędkością 80km/h.
Samochód nieistniejącej od dawna, lubiącej chadzać własnymi drogami francuskiej marki, wywodzącej się w prostej linii z przemysłu lotniczego. Prawdziwe auto, stworzone z miłości do motoryzacji i pragnienia doskonałości, jakże inne od dzisiejszych, w większości plastikowych, bezpłciowych, brzydkich i nijakich samochodów projektowanych przez księgowych i marketingowców. Cudowne wzornictwo (także we wnętrzu), kwintesencja stylu "art deco" (więcej zdjęć w linku), w swoich czasach uchodziło za bardzo awangardowe. Cechy charakterystyczne to niezmienny kształt chłodnicy, belki łączące chłodnicę z błotnikami oraz znak firmowy, tzw. Cocotte, czyli Kurka. Ciekawostka - podobno znaki firmowe wykonywano z odpadów pozostałych w procesie produkcji i wykonywano je ręcznie, tym samym można domniemywać, że znak firmowy na każdym samochodzie tej marki jest trochę inny.
Przemalowany z białego na żółty. Ciekawostka, wg serwisu jalopnik.com, Scion FR-S/Toyota GT86/Subaru BRZ znalazły się na pierwszym miejscu w zestawieniu "10 samochodów, za które jesteśmy najbardziej wdzięczni". Ludzie długo czekali na niedrogie coupe, z napędem na tył i manualną skrzynią, no i doczekali się.