Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 75 takich materiałów
    Witam, zapraszam wszystkich na Kanał YouTube na którym powoli zaczyna coś się dziać, jak na razie są to dopiero początki, ale rodzą się plany, pomysły i będzie coraz lepiej, oglądajcie i subskrybujcie, pozdrawiam, Adrian (Gutek).
    2 stycznia 2017, 18:48 przez ~Gutek | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Auto zbudowane przez amerykanów na potrzeby wyścigów Le Mans. Amerykański pojazd wyposażono w turbinowy, dwufazowy silnik Continentala, ważący tylko 77 kilogramów, i osadzono na zmodyfikowanym podwoziu samochodu Boba McKee, zaprojektowanym dla serii Can-Am, które otrzymało zupełnie nową karoserię. Maszyna o masie niecałych 700 kilogramów i mocy ponad 330 KM wyjechała na pierwsze testy pod koniec 1967 roku. Silnik kręcił się do 57 000 obr/.min !!!
    27 grudnia 2016, 23:49 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprawdź kolejny test autodetailingowy!
    4 listopada 2016, 21:46 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skutki zbyt częstego słuchania "I Believe I Can Fly"
    19 maja 2016, 19:13 przez radek1r95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    100% FUN – U can`t touch this
    U can`t touch this
    19 kwietnia 2016, 8:35 przez ~AdaM123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    priv

    15 stycznia 2016, 20:56 przez ~nejman22 | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa Corvette C7 Z06 (6.2L LT5 Supercharger, 660KM 880nm) rozbita parę godzin po wyjechaniu z salonu, jeszcze na tymczasowych blachach.

    "Just because you can buy it doesn't mean you can drive it"
    23 maja 2015, 15:31 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Can-Am XMR 650 – Dobrze się spisuje w terenie i na dodatek wygląda nieziemsko
    Dobrze się spisuje w terenie i na dodatek wygląda nieziemsko
    Ferrari 712 Can Am – Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
    Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.