Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    13 maja 2014, 19:00 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    The Ferrari 458 Speciale at the IAA Frankfurt Motor Show 2013! The 458 Speciale was definitely one of the higlights in Frankfurt, getting a lot of attention from the crowd and the press. And it sure does deserve that attention because in our opinion, it looks great! What is your opinion on this 'Scuderia' version of the 458 Italia?

    The 458 Speciale has 596 bhp and a lot of new aerodynamic technology.The Ferrari 458 Speciale's power comes from a modified version of the 458's V8. With that 596bhp is it the most powerful naturally aspirated V8 ever built by the company. It has a specific output of 133bhp per litre, which Ferrari says is the highest ever achieved by a naturally-aspirated road-going engine! Pretty impressive facts!
    23 września 2013, 23:35 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    YouTube

    Built by i-VTEC not bought by money – 1st place
    1st place
    18 lipca 2013, 16:45 przez k24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje wozidło – Idąc za myślą 'built not bought' zbudowałem swojego sleepera. Ogólnie niepozorna Nexia ma pod maską 2.0 115 KM z Opla Calibry, co przy masie niecałej 1 tony daje przyspieszenie w granicach 8 s. do 100 km/h. Nie jeden kierowca 'tjuningowanego' BMW 318 zdziwił się jak na światłach objechał go dziadkowóz
    Idąc za myślą 'built not bought' zbudowałem swojego sleepera. Ogólnie niepozorna Nexia ma pod maską 2.0 115 KM z Opla Calibry, co przy masie niecałej 1 tony daje przyspieszenie w granicach 8 s. do 100 km/h. Nie jeden kierowca 'tjuningowanego' BMW 318 zdziwił się jak na światłach objechał go dziadkowóz
    7 lipca 2013, 20:24 przez ~Sladziu | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    E30 - Built nor bougt – - seria 1.8 swap na 3.5 z e32
- waga 1020 kg.
- szyby poliwęglanowe
- klatka bezpieczeństwa
- fotele kubły
- hydrauliczny ręczny
- szpera 100 %
- spiekowa tarcza sprzęgłowa
- sportowy zawias
- poszerzona 10 cm.
- zwiększony promień skrętu oraz nachylenie kół
    - seria 1.8 swap na 3.5 z e32
    - waga 1020 kg.
    - szyby poliwęglanowe
    - klatka bezpieczeństwa
    - fotele kubły
    - hydrauliczny ręczny
    - szpera 100 %
    - spiekowa tarcza sprzęgłowa
    - sportowy zawias
    - poszerzona 10 cm.
    - zwiększony promień skrętu oraz nachylenie kół
    23 czerwca 2013, 20:52 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Built. Tuned. Driven. BYP Racing Honda Civic. – Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    2013 Ford Mustang RTR – Driver - Vaughn Gittin Jr.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
 Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
 Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
 Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
 Brakes – Wilwood
 Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
 Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
 Interior – Sparco Safety Equipment
    Driver - Vaughn Gittin Jr.
    Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
    Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
    Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
    Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
    Brakes – Wilwood
    Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
    Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
    Interior – Sparco Safety Equipment
    14 listopada 2012, 15:51 przez Nesin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Hot Rod (KONKURS) – Hot Rody są samochodami robionymi na zamówienie bądź budowanymi ręcznie przez swoich właścicieli (z angielskiego "custom built") Początkowo termin określał praktykę zakładającą przerobienie starego samochodu, najczęściej Forda, w celu redukcji wagi (zazwyczaj przez usunięcie dachu, maski, zderzaków, przedniej szyby i błotników), obniżenia zawieszenia, zmiany bądź tuningu silnika prowadzącego do zwiększenia mocy, montażu większego ogumienia dla zwiększenia przyczepności i wreszcie zmiany malowania na bardziej wyróżniające się kolory. Termin ten może pochodzić od zwrotu "hot roadster" używanego w latach 50. i 60. jako uwłaczające określenie samochodu który nie pasuje do głównego nurtu.

Kultura hot rodowa jest wciąż żywa na całym świecie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Szwecji. Społeczeństwo hot rodowe rozdzieliło się na dwie główne grupy – hot rodderzy i street rodderzy. Hot rodderzy budują swoje samochody przy użyciu oryginalnych, starych części i podążają stylem popularnym od lat 40. do 60. Street rodderzy budują auta przy użyciu głównie nowych części. 

Coś pięknego nawet przejechać się takim cudem kto jest tego samego zdania?
    Hot Rody są samochodami robionymi na zamówienie bądź budowanymi ręcznie przez swoich właścicieli (z angielskiego "custom built") Początkowo termin określał praktykę zakładającą przerobienie starego samochodu, najczęściej Forda, w celu redukcji wagi (zazwyczaj przez usunięcie dachu, maski, zderzaków, przedniej szyby i błotników), obniżenia zawieszenia, zmiany bądź tuningu silnika prowadzącego do zwiększenia mocy, montażu większego ogumienia dla zwiększenia przyczepności i wreszcie zmiany malowania na bardziej wyróżniające się kolory. Termin ten może pochodzić od zwrotu "hot roadster" używanego w latach 50. i 60. jako uwłaczające określenie samochodu który nie pasuje do głównego nurtu.

    Kultura hot rodowa jest wciąż żywa na całym świecie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Szwecji. Społeczeństwo hot rodowe rozdzieliło się na dwie główne grupy – hot rodderzy i street rodderzy. Hot rodderzy budują swoje samochody przy użyciu oryginalnych, starych części i podążają stylem popularnym od lat 40. do 60. Street rodderzy budują auta przy użyciu głównie nowych części.

    Coś pięknego nawet przejechać się takim cudem kto jest tego samego zdania?
    6 kwietnia 2012, 19:22 przez Pegaz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj