Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Honda nawet mini-sportowe samochody robiła genialne. Beat ma napęd na tył, silnik umieszczony centralnie, no i oczywiście wolnossący, wysokoobrotowy silnik. Jak na Hondę przystało, 10000 rpm pęka dość często. Beat należy do klasy kei car, sprzedawana była w pierwszej połowie lat 90, tylko na rynku Japonii, gdzie dzisiaj nadal często można ją spotkać na torach wyścigowych.
    10 kwietnia 2014, 17:03 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Beat - konstrukcja – Honda Beat to dwuosobowy roadster. Beat jest ostatnim samochodem zatwierdzonym przez Soichrio Honde przed jego śmiercią. Wyprodukowano 33.600 egzemplarzy. Konstrukcja samochodu pochodzi od Pininfariny, która sprzedała projekt planu Hondzie.
Silnik jak i napęd z tyłu. Silnik o pojemności 660ccm (turbodoładowany) o mocy ok. 64 koni mechanicznych.
Masa ok. 760 kg.
Długość to niespełna 3,3 metra, szerokość 1,3 a wysokość 1,1 metra.
    Honda Beat to dwuosobowy roadster. Beat jest ostatnim samochodem zatwierdzonym przez Soichrio Honde przed jego śmiercią. Wyprodukowano 33.600 egzemplarzy. Konstrukcja samochodu pochodzi od Pininfariny, która sprzedała projekt planu Hondzie.
    Silnik jak i napęd z tyłu. Silnik o pojemności 660ccm (turbodoładowany) o mocy ok. 64 koni mechanicznych.
    Masa ok. 760 kg.
    Długość to niespełna 3,3 metra, szerokość 1,3 a wysokość 1,1 metra.
    23 lutego 2014, 21:42 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mało znane / zapomniane Autozam AZ-1 – AZ-1 to tzw. kei car, czyli niewielki samochód z silnikiem o małej pojemności, którego właściciel może płacić w Japonii niższe podatki niż użytkownicy normalnych aut. Pojazd miał centralnie osadzony doładowany motor o pojemności 0,65 l i mocy 64 KM.

AZ-1 był projektem Suzuki, który został przez firmę porzucony na rzecz roadstera Cappuccino. Autem zainteresowała się jednak współpracująca z Suzuki Mazda, która postanowiła je sprzedawać pod swoją marką Autozam. Po pewnym czasie także Suzuki zdecydowało się wypuścić AZ-1 na rynek, pod nazwą Cara.

Coupé od długości 3295 mm zostało zaprezentowane w 1992 r. Było jednak droższe od takich aut jak Suzuki Cappucino czy Honda Beat i sprzedawało się niezbyt dobrze. Autozam AZ-1 zniknął z rynku w 1995 r. W sumie, licząc także z modelem Cara, powstało niecałe 5000 sztuk sportowego malucha.

AZ-1 jest motoryzacyjnym kolekcjonerskim rarytasem nie tylko ze względu na niewiele zbudowanych egzemplarzy. Samochód został wyposażony w skrzydlate drzwi, bardzo nietypowe jak na pojazd tej wielkości.
    AZ-1 to tzw. kei car, czyli niewielki samochód z silnikiem o małej pojemności, którego właściciel może płacić w Japonii niższe podatki niż użytkownicy normalnych aut. Pojazd miał centralnie osadzony doładowany motor o pojemności 0,65 l i mocy 64 KM.

    AZ-1 był projektem Suzuki, który został przez firmę porzucony na rzecz roadstera Cappuccino. Autem zainteresowała się jednak współpracująca z Suzuki Mazda, która postanowiła je sprzedawać pod swoją marką Autozam. Po pewnym czasie także Suzuki zdecydowało się wypuścić AZ-1 na rynek, pod nazwą Cara.

    Coupé od długości 3295 mm zostało zaprezentowane w 1992 r. Było jednak droższe od takich aut jak Suzuki Cappucino czy Honda Beat i sprzedawało się niezbyt dobrze. Autozam AZ-1 zniknął z rynku w 1995 r. W sumie, licząc także z modelem Cara, powstało niecałe 5000 sztuk sportowego malucha.

    AZ-1 jest motoryzacyjnym kolekcjonerskim rarytasem nie tylko ze względu na niewiele zbudowanych egzemplarzy. Samochód został wyposażony w skrzydlate drzwi, bardzo nietypowe jak na pojazd tej wielkości.
    7 stycznia 2014, 21:40 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Beat – Definicja "malucha" wg Hondy. Roadster (na zdjęciu ma hardtop) z umieszczonym centralnie 3-cylindrowym silnikiem 0.7L (MTREC) 64 KM, napędem na tył i 5-biegową skrzynią. Samochód klasy "kei car", produkowany w latach 1991-1996. Honda ze zdjęcia, jest po modyfikacjach.
    Definicja "malucha" wg Hondy. Roadster (na zdjęciu ma hardtop) z umieszczonym centralnie 3-cylindrowym silnikiem 0.7L (MTREC) 64 KM, napędem na tył i 5-biegową skrzynią. Samochód klasy "kei car", produkowany w latach 1991-1996. Honda ze zdjęcia, jest po modyfikacjach.