Lew jadący na „ścianie śmierci” podczas karnawału w Revere Beach. Massachusetts, USA.„Beczka śmierci” to pionowa konstrukcja o wysokości od 6 do 12 metrów. Cała zabawa oparta jest na prawach fizyki. Rozpędzony do odpowiedniej prędkości pojazd porusza się po pionowej ścianie dzięki odśrodkowej sile. Wewnątrz beczki można jeździć wszystkim, co ma koła. Dominują stare motocykle bez tłumika, ale i samochody ze specjalnie zmodyfikowanym zawieszeniem nie należą do rzadkości.
Kto by spróbował?
Na zdjęciu zamaskowany egzemplarz przyłapany na lotnisku. Prawdopodobnie oczekuje na lot do Pebble Beach gdzie odbędzie się wystawa, ale samochód zobaczą tam tylko potencjalni kupcy.
Na salonie samochodowym w Genewie w 2005 roku zaprezentowany został nowy, koncepcyjny model firmy Lamborghini. Pojazd o roboczej nazwie Concept S (nie jest to imię byka) został zbudowany na bazie Gallardo, a nadwozie zaprojektowało Lamborghini Centro Stile z Luc'em Donckerwolcke na czele (tym samym który zaprojektował Murciélago). Jest to roadster, którego cechą charakterystyczną jest przednia szyba, a raczej dwie opływowe owiewki. Podobno projektant był zainspirowany starymi, jednoosobowymi wyścigówkami. Pozostałe elementy nadwozia pochodzą prosto z Gallardo, choć wiele z nich poddano retuszowi. Z zewnątrz wydaje się że kabina Concept S jest przedzielona na 2 części, co nie jest prawdą. Dobrze widać to na zdjęciu kabiny. Deska rozdzielcza także pochodzi z Gallardo, lecz uzupełniono ją białymi wstawkami. W prezentowanym w Genewie modelu nie mogło oczywiście zabraknąć systemu multimedialnego z dużym LCD. Elektrycznie otwierane lusterko wsteczne zamontowano pomiędzy owiewkami. Concept S posiada przekonstruowaną aerodynamikę w stosunku do Gallardo. Pod spodem biegną kanały powietrzne a z tyłu pojawił się spory dyfuzor. Concept S wzbudził spore zainteresowanie, na tyle duże że firma Lamborghini zdecydowała się zbudować jeżdżący prototyp. Jego prezentacja miała miejsce w Pebble Beach, USA. W stosunku do modelu prezentowanego w Genewie zdecydowanie zmniejszono owiewki oraz popracowano nad aerodynamiką. Concept S został zarejestrowany i może poruszać się po drogach publicznych. Niestety nie trafił do sprzedaży.