Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Honda CRX Ballade Sports –
    11 kwietnia 2014, 12:41 przez mastejasyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CRX Ballade Osaka JDM – Z B seria pod maską.
    Z B seria pod maską.
    6 kwietnia 2014, 11:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    CRX Ballade – Posiadany kilka lat temu. Warty coś więcej, niż pieniądze. Dziś już tylko wzdycham do zdjęcia, pogrążony w żalu i smutku, że zrozumiałem to zbyt późno.
    Posiadany kilka lat temu. Warty coś więcej, niż pieniądze. Dziś już tylko wzdycham do zdjęcia, pogrążony w żalu i smutku, że zrozumiałem to zbyt późno.
    23 marca 2014, 0:01 przez Urwish997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Honda CRX Ballade akcja RR (RatujemyRodzyna) part1 – Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm 
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna 
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac. 
Pozdrawiam!
    Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

    HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
    1986 rok
    SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
    ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
    przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
    UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
    UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
    Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
    Pozdrawiam!
    18 czerwca 2012, 15:53 przez ~Kokosowy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Ballade Sport –
    1 czerwca 2012, 9:32 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj