Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Honda Civic coupe – Honda Civic Coupe
Po przebiegu modernizacji malo zostalo z seryjnego auta
obecnie B18C4 + m62
250+ ps
    Honda Civic Coupe
    Po przebiegu modernizacji malo zostalo z seryjnego auta
    obecnie B18C4 + m62
    250+ ps
    25 stycznia 2014, 21:10 przez Karoles (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Wlasne

    B18C4 – Wakacyjny spot w Darłówku.
Będę tutaj dodawał zdjęcia mojego autorstwa, mam nadzieję, że się będą podobały
    Wakacyjny spot w Darłówku.
    Będę tutaj dodawał zdjęcia mojego autorstwa, mam nadzieję, że się będą podobały
    10 stycznia 2014, 21:39 przez lesiu825 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Piękna Honda! – a pod maska  B18C4.
    A pod maska B18C4.
    2 marca 2013, 23:20 przez SLAWIKBP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic EG4 b18c4 – Tym razem Civic eg4 b18c4. Także z podkarpacia
    Tym razem Civic eg4 b18c4. Także z podkarpacia
    21 stycznia 2013, 18:05 przez ~vtecmaniak | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda CRX – B18C4 + Turbo = 307KM
    B18C4 + Turbo = 307KM
    19 września 2012, 15:22 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Coupe – - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
    - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    21 sierpnia 2012, 19:27 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne_właściciel_D.K.

    Honda Civic Coupe – swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej 
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky 
- pompa paliwa Walbro 255 
- zawieszenie Weitec -60mm 
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50 
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy 
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style 
- Kierunki Amber
    Swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    19 sierpnia 2012, 20:38 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic EJ9 – Honda Civic Ej9 
B18C4 1.8 192 km
Jest moc :)
    Honda Civic Ej9
    B18C4 1.8 192 km
    Jest moc :)
    2 sierpnia 2012, 23:37 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EJ9 B18C4 Jackson Racing Superchargers 255KM – SILNIK:
- D14A3 ---> B18C4
- kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
- gruba chłodnica,
- chłodnica oleju,
- wtryski H22,
- pompa Walbro,
- magnetyczne korki Option Racing,
- kable Vision,
- pokrywa VHT.

NADWOZIE:
- żółte fogi,
- przednia dokładka,
- grill,
- czysta tylna klapa,
- wlepki,
- JDM Fender Washers,
- skarpetki Skunk2,
- czarne wnętrza reflektorów,
- tylne lampy z polifta,
- chlapacze OEM tył,

UKŁAD DOLOTOWY:
- stożek K&N

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-1 2,5",
- środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
- końcowy Twin Loop OBX 2,5",
- całość nierdzewka.

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - 262 mm,
- tył - seria,

UKŁAD NAPĘDOWY:
- S9B
- lekkie koło Fidanza
- sprzęgło Denso

ZAWIESZENIE:
- -40/-40 mm
- rozpórka komory silnika NRG,
- tylna dolna OBX,

FELGI & OPONY:
AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

CAR-AUDIO: radio z Biedronki

WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

MOC: 255 KM

Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    SILNIK:
    - D14A3 ---> B18C4
    - kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
    - gruba chłodnica,
    - chłodnica oleju,
    - wtryski H22,
    - pompa Walbro,
    - magnetyczne korki Option Racing,
    - kable Vision,
    - pokrywa VHT.

    NADWOZIE:
    - żółte fogi,
    - przednia dokładka,
    - grill,
    - czysta tylna klapa,
    - wlepki,
    - JDM Fender Washers,
    - skarpetki Skunk2,
    - czarne wnętrza reflektorów,
    - tylne lampy z polifta,
    - chlapacze OEM tył,

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - stożek K&N

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - kolektor 4-1 2,5",
    - środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
    - końcowy Twin Loop OBX 2,5",
    - całość nierdzewka.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - przód - 262 mm,
    - tył - seria,

    UKŁAD NAPĘDOWY:
    - S9B
    - lekkie koło Fidanza
    - sprzęgło Denso

    ZAWIESZENIE:
    - -40/-40 mm
    - rozpórka komory silnika NRG,
    - tylna dolna OBX,

    FELGI & OPONY:
    AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

    WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

    CAR-AUDIO: radio z Biedronki

    WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

    PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

    MOC: 255 KM

    Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
    Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    3 lipca 2012, 11:16 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    forum.jdmstyle.pl

    Moje autka [S] – Pierwsze moje autko Honda Civic EG4, D15B2 (90KM) ′92

Drugie [S!] Honda Civic MC2 VTi AeroDeck B18C4 (169KM) ′99 full opcja

Trzecie [S!] Mazda 323F BA Z15+LPG (88KM) ′95

Które najładniejsze?
    Pierwsze moje autko Honda Civic EG4, D15B2 (90KM) ′92

    Drugie [S!] Honda Civic MC2 VTi AeroDeck B18C4 (169KM) ′99 full opcja

    Trzecie [S!] Mazda 323F BA Z15+LPG (88KM) ′95

    Które najładniejsze?
    3 maja 2012, 15:59 przez zioniex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)