Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    7 stycznia 2018, 12:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A na filmie awarie i wypadki takich gigantów jak: Liebherr, CAT, Komatsu i BelAZ
    19 maja 2017, 18:14 przez Ivanko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój pierwszy raz – A mianowicie chodzi o pierwszą awarię z autem. Poszła nagrzewnica z wężami...Z ustaleń wynikało że były w kiepskim stanie i poprzedni właściciel użył "doktorka" by w momencie sprzedaży było ok. Teraz jazda to przyjemność, szyby nie parują, nie śmierdzi w aucie i co mnie zaskoczyło...nie świeci AIR BAG na liczniku! Widocznie musiało gdzieś cieknąć na kable. Pozdrawiam.
    A mianowicie chodzi o pierwszą awarię z autem. Poszła nagrzewnica z wężami...Z ustaleń wynikało że były w kiepskim stanie i poprzedni właściciel użył "doktorka" by w momencie sprzedaży było ok. Teraz jazda to przyjemność, szyby nie parują, nie śmierdzi w aucie i co mnie zaskoczyło...nie świeci AIR BAG na liczniku! Widocznie musiało gdzieś cieknąć na kable. Pozdrawiam.
    Audi jakiś czas temu opatentowało asystenta jazdy w korku. Film przedstawia jego możliwości. Co o tym sądzicie?
    Moim zdaniem jest to kolejny bajer odbierający frajdę z jazdy (choć frajda z jazdy w korku co prawda nie jest zbyt duża) i kolejny element narażony na awarię i kosztowne naprawy.
    21 października 2014, 7:49 przez sizar1330 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Weekend u Topielców minął owocnie, braliśmy udział jak co roku w zmotce. W tym roku Zmotka była była rajdem z cyklu Towarzyskiej Ligi Przeprawowej dawniej Polska Liga Przeprawowa. Wystartowaliśmy dwoma ekipami Shrekiem i czarną zmotą. Shrek przez cały sobotni dzień spisywał się wyśmienicie i udało się zdobyć komplet pieczątek w jeden dzień bez żadnej awarii, czarna zmota natomiast miała awarię już na pierwszej próbie. Dzięki kompletowi pieczątek udało nam się dojechać na 4 pozycji.
    Pomożecie? – Lamborghini. Nawet w takich autach zdarzają się awarie
    Lamborghini. Nawet w takich autach zdarzają się awarie
    23 kwietnia 2013, 22:24 przez morinio18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Podziękowanie – Przysłowie „Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” znów okazało się aktualne i nabrało nowego znaczenia. Zwykłe „dziękuje” to w tym przypadku za mało, stąd umieszczam wiadomość na tym serwisie. Mam nadzieję, że trafi do chłopaka jadącego Yamahą Fazer z Warszawy do Łodzi, który dziś około 19:00 w Puszczy Mariańskiej pomógł mi w przysłowiowej biedzie gdy miałem awarię i holował mnie do domu. Bezinteresowni ludzie nadal istnieją. 
Wielkie dzięki kolego!
    Przysłowie „Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” znów okazało się aktualne i nabrało nowego znaczenia. Zwykłe „dziękuje” to w tym przypadku za mało, stąd umieszczam wiadomość na tym serwisie. Mam nadzieję, że trafi do chłopaka jadącego Yamahą Fazer z Warszawy do Łodzi, który dziś około 19:00 w Puszczy Mariańskiej pomógł mi w przysłowiowej biedzie gdy miałem awarię i holował mnie do domu. Bezinteresowni ludzie nadal istnieją.
    Wielkie dzięki kolego!
    21 kwietnia 2013, 21:14 przez LwG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2T kontra 4T – Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
(sory za obrazek, sklejane szybko)
    Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

    Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
    Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
    Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

    Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
    Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

    Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

    Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

    Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
    Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

    Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
    (sory za obrazek, sklejane szybko)
    4 kwietnia 2013, 19:42 przez ~Czaku | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Historia jakich wiele, najpierw bez sukcesów startować w F1, po czym w innych seriach wyścigowych być asem. Jednym z nich był Stefan Bellof. Niemiec urodził się 20 listopada 1957 w Gießen. Stefan Bellof zaczął jeździć w zawodach kartingowych w wieku 16 lat. W 1980 wygrał niemieckie mistrzostwa. W następnym sezonie wygrał w Formule Ford. Talent Niemca został dostrzeżony, jako że jeszcze tego roku ścigał się w niemieckiej Formule 3 i Formule V. W 1982 dał mu szansę niemiecki Team Maurer-BMW z Formuły 2. Bellof wygrał dwa wyścigi (Silverstone, Hockenheim) i skończył mistrzostwa na czwartej pozycji. Zespół fabryczny Porsche zaoferował Bellofowi miejsce na rok 1983. Niemiec szybko zdeklasował swoich bardziej doświadczonych kolegów z zespołu. Największym osiągnięciem sezonu było ustanowienie rekordu północnej pętli na torze Nurburgring. Na nieco skróconym torze (z powodu prac budowlanych) Bellof osiągnął podczas treningu czas 6:11,13, co czyni go jedynym w historii człowiekiem, który przejechał okrążenie starego toru z prędkością przeciętną większą niż 200 km/h. Przed sezonem 1984 wiele zespołów Formuły 1 zwróciło uwagę na Niemca. Mimo pozytywnych testów z ekipą McLarena (któremu Porsche dostarczało silniki turbo), nie było tam dla niego wolnego miejsca. Z kolei powiązania z Porsche uniemożliwiły przejście do Brabhama i ATS-u, gdyż dostawcą silników dla nich było BMW. Ostatecznie Niemiec podpisał krótkoterminowy kontrakt z Tyrrellem, który jako jedyny nadal korzystał ze słabszych silników wolnossących. Ciśnienie i moc silników turbo mogły być podwyższane na czas kwalifikacji, więc Bellof często startował z końca stawki. W pierwszym wyścigu w Grand Prix Brazylii wyruszył z 23. pola startowego, jednak na pierwszym okrążeniu wyprzedził siedmiu konkurentów. Wkrótce wyprzedził też jadącego na 13. miejscu Ayrtona Sennę. Niestety Bellof musiał się wycofać ze względu na awarię. Po dobrym występie w Monako pojawiły się pogłoski, że Ferrari jest zainteresowane zatrudnieniem Niemca. Miejsce dla niego miało się znaleźć dopiero jednak na sezon 1986. Obok startów w Formule 1 Bellof jeździł wciąż samochodami grupy C. Razem z zespołem fabrycznym Porsche zdobył w 1984 mistrzostwa świata i Niemiec w tej klasie wyścigowej. W rzekomo przejściowym sezonie 1985 Bellof nadal jeździł dla słabego Tyrrella, jednak rozstał się z Porsche i jeździł prywatnym Porsche grupy C dla Waltera Bruna. Jednym z wyścigów aut sportowych było 1000 km Spa. Bellof starał wyprzedzić jadącego przed nim Jackiego Ickxa na słynnym zakręcie Eau Rouge (czyt. O Rusz). Wyprzedzanie na tym zakręcie jest praktycznie niemożliwe i do tego bardzo niebezpieczne. Ickx nie zorientował się, że Niemiec chce przeprowadzić aż tak brawurowy atak, co doprowadziło do kolizji. Bellof wpadł na bandę z pełną prędkością pod dużym kątem, podczas gdy Ickx zdołał częściowo wyhamować i odnióśł jedynie lekkie obrażenia. Stefan Bellof zmarł na skutek odniesionych w wypadku obrażeń prawdopodobnie jeszcze na miejscu wypadku, chociaż oficjalny komunikat mówi o szpitalu. Oprócz Bellofa za kierownicą Porsche 956 zginął inny niemiecki kierowca Manfred Winkelhock (jego syn Marcus wystąpił w kilku GP F1). Zmusiło to konstruktorów Porsche do zaprojektowania bezpieczniejszego modelu Porsche 962.
    1 września 2011, 12:36 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj