Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 83 takie materiały
    Nasi trzej mistrzowie. – 13 kwietnia odbyły się zawody drifterskie "Drift Arena" w Kownie na Litwie gdzie nasi chłopcy z PUZ'a wywalczyli pierwsze 3 miejsca. 
1: Marcin Mospinek
2: Krzysztof Romanowski
3: Grzegorz Hypki
Życzymy więcej takich sukcesów!
    13 kwietnia odbyły się zawody drifterskie "Drift Arena" w Kownie na Litwie gdzie nasi chłopcy z PUZ'a wywalczyli pierwsze 3 miejsca.
    1: Marcin Mospinek
    2: Krzysztof Romanowski
    3: Grzegorz Hypki
    Życzymy więcej takich sukcesów!
    19 kwietnia 2014, 21:25 przez Eskah (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Profil PUZ na fb.

    W tym roku zaliczone wszystkie rundy DRIFTINGOWYCH MISTRZOSTW POLSKI – Plus 3 bilety z poprzednich lat.

1.1-2 październik 2011 TOR Poznań zakończenie DMP
2.21-22 kwietnia 2012 TOR Poznań rozpoczęcie sezonu
3.02 września 2012 Karpacz runda górska
4.20 kwietnia 2013 TOR Poznań start sezonu
5.17-18 maja 2013 TOR Kielce Kiss the wall
6.22 czerwca 2013 Płock Orlen Arena- BudMat drift show
7.18 sierpnia 2013 Załuż/Wujskie runda górska
8.28-29 września 2013 TOR Poznań zakończenie sezonu

W przyszłym sezonie może jedna, dwie rundy, bo myślę nad driftowozem

Pozdrawiam prawdziwych kibiców polskiego driftingu
    Plus 3 bilety z poprzednich lat.

    1.1-2 październik 2011 TOR Poznań zakończenie DMP
    2.21-22 kwietnia 2012 TOR Poznań rozpoczęcie sezonu
    3.02 września 2012 Karpacz runda górska
    4.20 kwietnia 2013 TOR Poznań start sezonu
    5.17-18 maja 2013 TOR Kielce Kiss the wall
    6.22 czerwca 2013 Płock Orlen Arena- BudMat drift show
    7.18 sierpnia 2013 Załuż/Wujskie runda górska
    8.28-29 września 2013 TOR Poznań zakończenie sezonu

    W przyszłym sezonie może jedna, dwie rundy, bo myślę nad driftowozem

    Pozdrawiam prawdziwych kibiców polskiego driftingu
    5 października 2013, 20:26 przez arr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Arena Moto Show  Gliwice –
    1 września 2013, 14:36 przez barney209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Arena Moto Show  Gliwice –
    1 września 2013, 14:30 przez barney209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Arena Moto Show  Gliwice –
    1 września 2013, 14:42 przez barney209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Arena Moto Show  Gliwice –
    1 września 2013, 14:28 przez barney209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Arena Moto Show  Gliwice –
    1 września 2013, 14:41 przez barney209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    ZLOT ERGO ARENA – zlot odbywa się  w każdą pierwszą niedziele nowego miesiąca pod ergo areną
    Zlot odbywa się w każdą pierwszą niedziele nowego miesiąca pod ergo areną
    14 lipca 2013, 18:21 przez Dominik13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Film kozak polecam obejrzeć w 1080p
    5 lipca 2013, 1:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Historia driftingu – Drifting to z pewnością jedna z najbardziej widowiskowych dyscyplin sportu motorowego. Trudno określić dokładną datę i miejsce jego narodzin. Z pewnością były to wczesne lata 60., a areną wydarzeń były górzyste tereny okolic Nagano w Japonii. Za kolebkę driftingu uznawane są japońskie miasta Rokkosan, Hakone i Irohazaka, gdzie początkowo uprawiany był nielegalnie. W przeciwieństwie do streetracingu, „podziemny” drifting rozgrywany był na długich dystansach, początkowo polegał na jak najszybszym przejechaniu z punktu A do punktu B przy założeniu, że trasa wiodła górskimi serpentynami. Nazywano go „jazdą na krawędzi”, gdyż samochody pokonujące zakręty bokiem często niebezpiecznie zbliżały się do krawędzi urwiska. Wkrótce wyścigi na górskich trasach owiała mroczna legenda, co przyciągnęło do nich kolejnych zapaleńców, chcących podnieść sobie poziom adrenaliny we krwi.

   Widowiskowość sprawiła, że publika również pokochała drifting. Jednak wietrzne, górzyste okolice nie były najlepszym miejscem do obserwacji zmagań. W ten sposób technika „zoku” przeniosła się na ulice wysokozurbanizowanych japońskich miast. Tutaj czas przestał odgrywać decydującą rolę. Liczyła się reakcja publiczności, więc przejazd musiał być jak najbardziej widowiskowy. Tak zrodziła się kultura driftingowa.

   Kolejnym etapem ewolucji było ucywilizowanie driftingu. „Jazda figurowa” samochodem trafiła na zamknięte obiekty. Drifting szybko zdobył tak dużą popularność, iż zdecydowano się na rozgrywanie odrębnych zawodów w tej dyscyplinie. Ikaten, bo tak nazywano rywalizację drifterów, rozgrywano w całej Japonii. Najpopularniejsza z nich nazywała się Driving Search i były to pierwsze profesjonalnie oceniane zawody. Była to też pierwsza impreza ponadregionalna. Do rywalizacji stawało szesnastu zawodników reprezentujących swoje regiony – ta tradycja przetrwała do dziś. Obecnie największe zawody to D1 Grand Prix rozgrywane od roku 1998 w Japonii oraz w Stanach Zjednoczonych. Obecnie składają się one z kilku eliminacji rozgrywanych w obu krajach i finału, w którym Amerykanie konkurują z „wielką szesnastką” z Japonii.

Drifting zdobył ogromną popularność nie tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni, gdzie wydano nawet „Biblię driftu”. Szybko zawojował także serca australijskich i amerykańskich tunerów. W Europie najpierw trafił do Wielkiej Brytanii, jednak najważniejsza do tej pory impreza driftingowa na starym kontynencie odbywała się pod koniec maja na torze Hockenheim w Niemczech podczas GP Tunerów. Jej początki sięgają roku 2000, a czwartą edycję Drift Competition wygrał prezes PFD, Maciej Polody.
    Drifting to z pewnością jedna z najbardziej widowiskowych dyscyplin sportu motorowego. Trudno określić dokładną datę i miejsce jego narodzin. Z pewnością były to wczesne lata 60., a areną wydarzeń były górzyste tereny okolic Nagano w Japonii. Za kolebkę driftingu uznawane są japońskie miasta Rokkosan, Hakone i Irohazaka, gdzie początkowo uprawiany był nielegalnie. W przeciwieństwie do streetracingu, „podziemny” drifting rozgrywany był na długich dystansach, początkowo polegał na jak najszybszym przejechaniu z punktu A do punktu B przy założeniu, że trasa wiodła górskimi serpentynami. Nazywano go „jazdą na krawędzi”, gdyż samochody pokonujące zakręty bokiem często niebezpiecznie zbliżały się do krawędzi urwiska. Wkrótce wyścigi na górskich trasach owiała mroczna legenda, co przyciągnęło do nich kolejnych zapaleńców, chcących podnieść sobie poziom adrenaliny we krwi.

    Widowiskowość sprawiła, że publika również pokochała drifting. Jednak wietrzne, górzyste okolice nie były najlepszym miejscem do obserwacji zmagań. W ten sposób technika „zoku” przeniosła się na ulice wysokozurbanizowanych japońskich miast. Tutaj czas przestał odgrywać decydującą rolę. Liczyła się reakcja publiczności, więc przejazd musiał być jak najbardziej widowiskowy. Tak zrodziła się kultura driftingowa.

    Kolejnym etapem ewolucji było ucywilizowanie driftingu. „Jazda figurowa” samochodem trafiła na zamknięte obiekty. Drifting szybko zdobył tak dużą popularność, iż zdecydowano się na rozgrywanie odrębnych zawodów w tej dyscyplinie. Ikaten, bo tak nazywano rywalizację drifterów, rozgrywano w całej Japonii. Najpopularniejsza z nich nazywała się Driving Search i były to pierwsze profesjonalnie oceniane zawody. Była to też pierwsza impreza ponadregionalna. Do rywalizacji stawało szesnastu zawodników reprezentujących swoje regiony – ta tradycja przetrwała do dziś. Obecnie największe zawody to D1 Grand Prix rozgrywane od roku 1998 w Japonii oraz w Stanach Zjednoczonych. Obecnie składają się one z kilku eliminacji rozgrywanych w obu krajach i finału, w którym Amerykanie konkurują z „wielką szesnastką” z Japonii.

    Drifting zdobył ogromną popularność nie tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni, gdzie wydano nawet „Biblię driftu”. Szybko zawojował także serca australijskich i amerykańskich tunerów. W Europie najpierw trafił do Wielkiej Brytanii, jednak najważniejsza do tej pory impreza driftingowa na starym kontynencie odbywała się pod koniec maja na torze Hockenheim w Niemczech podczas GP Tunerów. Jej początki sięgają roku 2000, a czwartą edycję Drift Competition wygrał prezes PFD, Maciej Polody.
    23 czerwca 2013, 16:52 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj