Szukaj
Znalazłem 89 takich materiałów
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm
Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255
Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów
Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze
Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob
Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm
Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół
Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy,
Centralny zamek, Elektryczne szyby,
Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi,
Elektryczne lusterka,
Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.
5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).