Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 218 takich materiałów
    Porsche 918 – Mimo tego że jest "najsłabszy" z całej trójki, ten jest mój ulubiony
    Mimo tego że jest "najsłabszy" z całej trójki, ten jest mój ulubiony
    19 marca 2014, 17:53 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    918 Spyder –
    16 marca 2014, 23:03 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    918 spider –
    4 marca 2014, 16:07 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    918 – Nine-Eighteen.
    Nine-Eighteen.
    13 lutego 2014, 16:36 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy tak może wyglądać następca Bugatti Veyrona? – Concept Bugatti Type 60


Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.
 
Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.
 
W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.
 
Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!
 
Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.
 
Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    Concept Bugatti Type 60


    Bugatti Veyron zadebiutował na rynku ponad 13 lat temu. Pora myśleć o następcy.

    Najmocniejszy seryjnie produkowany samochodów w 2001 roku wkrótce będzie obchodzić swoje 13-te urodziny. Pod maską francuskiego (właściwie niemieckiego – koncern VW) hipersamochodu znajduje się silnik W16 o łącznej pojemności 8 litrów i mocy 1001 KM z czterema turbosprężarkami. To pierwsze auto, które przekroczyło magiczną granicę 1000 KM.

    W 2009 roku do gamy dołączył model Grand Sport, a rok później Super Sport, który jest z kolei najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Zmierzona maksymalna prędkość wyniosła 431,072 km/h. Dla wersji z otwartym dachem (Grand Sport) – 408,84 km/h.

    Bugatti Veyron już za „życia” został okrzyknięty legendą. Po pierwsze za sprawą swoich osiągów, po drugie ze względu na wdrożone zaawansowane technologie i po trzecie za jakość wykonania i cenę końcową. Wersja standardowa była wyceniona na 1 milion euro, natomiast najmocniejsza wersja Super Sport Vitesse o mocy 1200 KM na blisko 1,8 miliona euro!

    Łącznie sprzedano zaledwie 360 sztuk Bugatti Veyron, co czyni samochód niezwykłym okazem. Odważny i przełomowy projekt okazała się jednak niedochodowy. W kuluarach mówi się, że koszt produkcji jednego egzemplarza wynosił nawet 5 milionów euro. Dziś można już kupić tylko wersję z otwartym dachem, Volkswagen zaprzestał produkcji wersji coupe.

    Po 13 latach od premierowego pokazu Veyrona nie mówi się o następcy, choć wszyscy chętnie byśmy go zobaczyli. Producent nasze zapytanie pozostawił bez odpowiedzi. W przeciwieństwie do młodych projektantów, którzy chętnie podejmują się tematu nowego Bugatti. Poznajcie koncepcyjny model Type 60 będący wizją designera Vaughan Ling. W naszym wyobrażeniu to model z napędem hybrydowym stanowiący bezpośredniego konkurenta LaFerrari, McLarena P1 i Porsche 918 Spyder.
    10 lutego 2014, 17:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Porsche 918 Spyder Martini Racing – Martini i samochód pasują do siebie tylko jako reklama.
    Martini i samochód pasują do siebie tylko jako reklama.
    14 stycznia 2014, 20:20 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 grudnia 2013, 15:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Porsche 918 Spyder –
    25 listopada 2013, 23:35 przez DYZIO1998 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 918 –
    24 listopada 2013, 17:09 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – dosłownie Bestia: moc 600 KM, czasu od 0 do 100 nie znalazłem (stawiam na 2.8 albo 2.7 s) ale panowie z Nissana podali czas na Nurburgringu: 7:08.679. Dla porównania normalny GT-R zrobił okrążenie w 7'24" a rekord seryjnych samochodów należy do Porsche 918 (6'57")
    Dosłownie Bestia: moc 600 KM, czasu od 0 do 100 nie znalazłem (stawiam na 2.8 albo 2.7 s) ale panowie z Nissana podali czas na Nurburgringu: 7:08.679. Dla porównania normalny GT-R zrobił okrążenie w 7'24" a rekord seryjnych samochodów należy do Porsche 918 (6'57")
    19 listopada 2013, 19:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)