Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 237 takich materiałów
    Claas Lexion 750 Terra Trac -najszybszy kombajn świata
    29 czerwca 2013, 14:55 przez mazurowski1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Piękna Zastava 750 L z Chorwacji –
    25 czerwca 2013, 8:28 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 750 Li V12 Bi turbo Individual... – ...w jasno brązowej skórce. Kwintesencja klasy, mocy i kultury!
    ...w jasno brązowej skórce. Kwintesencja klasy, mocy i kultury!
    29 maja 2013, 13:06 przez bonlesss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Nissan GT-R – Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

    GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

    Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

    Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

    Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    28 maja 2013, 20:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Honda DCB 750 –
    5 maja 2013, 9:07 przez GTR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ducati 1098 oraz Suzuki GSR 750 – Piękny duet
    Piękny duet
    1 maja 2013, 22:29 przez Phoboss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Suzuki GSXR 750 i jego Pani – To jest normalnie niebo
    To jest normalnie niebo
    10 kwietnia 2013, 21:00 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volvo FH16 750 – Najmocniejsza ciężarówka 
Dysponuje mocą 750KM i momentem obrotowym 3550Nm.
    Najmocniejsza ciężarówka
    Dysponuje mocą 750KM i momentem obrotowym 3550Nm.
    30 marca 2013, 18:42 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    GSX-R 750 –
    28 marca 2013, 22:50 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj