Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    BMW 730 i –
    20 września 2013, 11:08 przez rambus37 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Turbinator – Dobra poszperałem w necie i macie najszybszy samochód świata lub inaczej nazwać maszynę świata. Ten pojazd jest wstanie pojechać ponad 730 km/h
    Dobra poszperałem w necie i macie najszybszy samochód świata lub inaczej nazwać maszynę świata. Ten pojazd jest wstanie pojechać ponad 730 km/h
    7 sierpnia 2013, 22:31 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Diesle BMW mają 30 lat – Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

    Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

    Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

    Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

    Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    29 lipca 2013, 21:26 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    No i sie doczekalem – (730 PS) 1,065 Nm
    (730 PS) 1,065 Nm
    26 lipca 2013, 23:03 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piekielna Pagani Huayra roadster – Silnik:
AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
Maksymalny moment obrotowy: 1000 N·m
Moc maksymalna: 730 KM
Osiągi:
Prędkość maksymalna: 378 km/h
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,3 s
    Silnik:
    AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
    Maksymalny moment obrotowy: 1000 N·m
    Moc maksymalna: 730 KM
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 378 km/h
    Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,3 s
    30 czerwca 2013, 12:14 przez qwerty132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge RAM SRT10 – W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    22 czerwca 2013, 13:04 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW e32 by vramzes – moje e32 730 i
    Moje e32 730 i
    26 maja 2013, 11:55 przez ~vramzes | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod maską znajduje się... – niezwykle pomysłowe rozwiązanie w postaci doładowania silnika aż ośmioma turbosprężarkami - po jednej dla każdego z cylindrów. Efekt - 730 KM, chyba starczy dla lanserskiego kabrioletu, prawda?
    Niezwykle pomysłowe rozwiązanie w postaci doładowania silnika aż ośmioma turbosprężarkami - po jednej dla każdego z cylindrów. Efekt - 730 KM, chyba starczy dla lanserskiego kabrioletu, prawda?
    26 lutego 2013, 21:19 przez nataliaa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 730 –
    23 lutego 2013, 17:52 przez ~banditt | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 730 –
    23 lutego 2013, 18:27 przez ~banditt | Do ulubionych | Skomentuj