Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Napęd 6x6 –
    11 lutego 2013, 14:29 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Mercedes-Benz Zetros 6x6 – Jest to Camper edycja terenowa. wjedzie praktycznie wszędzie. Luksus i wygoda w jednym. Można w nim zaparkować nawet quada. Camperek nadaje się jak i na Syberię tak na Saharę. Posiada TV, prysznic, własną sieć wifi. Czyli po prostu nic tylko odbyć nim podróż dookoła świata. MARZENIE
    Jest to Camper edycja terenowa. wjedzie praktycznie wszędzie. Luksus i wygoda w jednym. Można w nim zaparkować nawet quada. Camperek nadaje się jak i na Syberię tak na Saharę. Posiada TV, prysznic, własną sieć wifi. Czyli po prostu nic tylko odbyć nim podróż dookoła świata. MARZENIE
    24 lipca 2012, 18:20 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Star 266 – Star 266 to terenowy samochód ciężarowy, na deski kreślarskie trafił pod koniec lat 60-tych ubiegłego wieku, łącznie powstało ok. 18 tys. sztuk w latach 1973 - 2000.
Auto napędza silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim oznaczony jako S359 (od 1983r. S359M), jest to wolnossący motor R6, o pojemności 6,84 l, mocy 150 KM i momencie obrotowym 432 Nm. Auto wyposażono w napęd 6X6, 5-cio biegową skrzynię manualną (na licencji ZF), dwustopniowy reduktor. Wóz może pokonywać brody o głębokości do 1,2 m bez przygotowania i 1,8 m po przygotowaniu.
Prędkość maksymalną ustalono na 90 km/h, zużycie paliwa na 27l/100 km.
Jako cel nadrzędny konstruktorzy wyznaczyli sobie dużą dzielność terenową (pamiętajmy, że pojazd projektowano przede wszystkim dla potrzeb wojska) i w terenie auto spisuje się doskonale. Z powodu obaw o zbyt łatwe zakopywanie się, silnik nie został wyposażony w turbodoładowanie (jako doładowany, o mocy 170 KM był stosowany w innych modelach Stara), co znacznie ogranicza osiągi wozu na szosie i nieco utrudnia pracę wielu zastępom OSP, do których trafiło mnóstwo Starów 266 po wycofaniu ich ze służby wojskowej.
Moim skromnym zdaniem, Star 266 jest najlepszym samochodem jaki kiedykolwiek stworzyliśmy i w czasach kiedy powstawał nie było wstydu, dawał radę.
    Star 266 to terenowy samochód ciężarowy, na deski kreślarskie trafił pod koniec lat 60-tych ubiegłego wieku, łącznie powstało ok. 18 tys. sztuk w latach 1973 - 2000.
    Auto napędza silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim oznaczony jako S359 (od 1983r. S359M), jest to wolnossący motor R6, o pojemności 6,84 l, mocy 150 KM i momencie obrotowym 432 Nm. Auto wyposażono w napęd 6X6, 5-cio biegową skrzynię manualną (na licencji ZF), dwustopniowy reduktor. Wóz może pokonywać brody o głębokości do 1,2 m bez przygotowania i 1,8 m po przygotowaniu.
    Prędkość maksymalną ustalono na 90 km/h, zużycie paliwa na 27l/100 km.
    Jako cel nadrzędny konstruktorzy wyznaczyli sobie dużą dzielność terenową (pamiętajmy, że pojazd projektowano przede wszystkim dla potrzeb wojska) i w terenie auto spisuje się doskonale. Z powodu obaw o zbyt łatwe zakopywanie się, silnik nie został wyposażony w turbodoładowanie (jako doładowany, o mocy 170 KM był stosowany w innych modelach Stara), co znacznie ogranicza osiągi wozu na szosie i nieco utrudnia pracę wielu zastępom OSP, do których trafiło mnóstwo Starów 266 po wycofaniu ich ze służby wojskowej.
    Moim skromnym zdaniem, Star 266 jest najlepszym samochodem jaki kiedykolwiek stworzyliśmy i w czasach kiedy powstawał nie było wstydu, dawał radę.
    22 czerwca 2012, 12:33 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kraz 255B – Napęd: 6x6
Masa: 11.3t
Silnik: JaMZ-238, wysokoprężna widlasta ósemka o pojemności 14,86 L 240 KM przy 2100 obr./min
V-Max: 70km/h
Spalanie: 45-50l/100km (Pusty)
nawet 120l/100km (Najcięże ładnuki)
    Napęd: 6x6
    Masa: 11.3t
    Silnik: JaMZ-238, wysokoprężna widlasta ósemka o pojemności 14,86 L 240 KM przy 2100 obr./min
    V-Max: 70km/h
    Spalanie: 45-50l/100km (Pusty)
    nawet 120l/100km (Najcięże ładnuki)
    11 czerwca 2012, 14:10 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Zdjęcie z serwisu Odjechani.