Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    M jak Marzenie 530 D – 530 D. Autko znajomego. Jak dla mnie jest ona ideałem. Może kiedyś będzie mnie stać na taką. Motorek lekko zmodyfikowany programem ok 270 km. Po prostu MARZENIE
    530 D. Autko znajomego. Jak dla mnie jest ona ideałem. Może kiedyś będzie mnie stać na taką. Motorek lekko zmodyfikowany programem ok 270 km. Po prostu MARZENIE
    4 maja 2013, 15:31 przez Globus361 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    BMW e39 – Dwie Beemki Dwóch braci 530 i 535
    Dwie Beemki Dwóch braci 530 i 535
    1 maja 2013, 22:46 przez ~Kapu | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    1988 e34 530 – moje pierwsze BMW
    Moje pierwsze BMW
    12 kwietnia 2013, 16:29 przez ~igre | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Mercedes-Benz W124 Brabus – Model E V12 7.3 o mocy 530 KM jest najmocniejszym W124 w historii. Żaden z ówczesnych konkurencyjnych producentów nie miał w ofercie tak potężnego silnika gwarantującego takie osiągi.
    Model E V12 7.3 o mocy 530 KM jest najmocniejszym W124 w historii. Żaden z ówczesnych konkurencyjnych producentów nie miał w ofercie tak potężnego silnika gwarantującego takie osiągi.
    2 kwietnia 2013, 2:08 przez ~Siechu | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    530 –
    28 marca 2013, 19:51 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    IS-3 – Czołg ciężki IS-3 powstał częściowo w oparciu o konstrukcję czołgu IS-2, lecz wprowadzał całkowicie nowy kształt kadłuba i wieży. Czołg miał starannie zaprojektowany pancerz o znacznej odporności na ostrzał dział przeciwpancernych. Charakteryzował się dużym nachyleniem płyt pancernych, sprzyjającym rykoszetowaniu pocisków i zwiększającym efektywną grubość pancerza. Kształt płyt nosa kadłuba określano jako tzw. "nos szczupaka"; czołg ten był także nieoficjalnie nazywany szczuka (szczupak), a na Zachodzie: Stalin. Pierwsze seryjne wozy zjechały z linii montażowych w maju 1945 r. i nie zdążyły wziąć udziału w wojnie. Konstrukcja ta wzbudziła duże zainteresowanie wśród aliantów zachodnich, którzy uznali IS-3 za niezwykle groźną broń.
Czołg wyposażony był w armatę D-25T kalibru 122 mm, znaną z czołgu IS-2. Zastosowanie tej armaty było jednak pewnym mankamentem tego czołgu, gdyż charakteryzowała się ona niezbyt dużą prędkością początkową pocisku i w rezultacie jej możliwości przebicia pancerza, pomimo dużego kalibru, odpowiadały niemieckiej armacie 75 mm z długą lufą, zastosowanej m.in. w niemieckim czołgu Panther. Ponadto, z powodu dużych i ciężkich nabojów, szybkostrzelność armaty była niska, a zapas przewożonej amunicji mały.
W trakcie służby, czołgi IS-3 były modernizowane. Pierwsza modernizacja miała miejsce w latach 1952 – 1953. Obejmowała ona wzmocnienie mocowania silnika i skrzyni biegów. Wzmocniono pancerz pod wieżą. Wozy otrzymały nowe radiostacje. W wyniku modernizacji masa pojazdu wzrosła do 48 800 kg. Następna modernizacja miała miejsce w końcu lat 50. XX wieku. Zmodernizowane pojazdy od 1960 nazywano IS-3M lub IS-3M model 1960. Modernizacja obejmowała wzmocnienie kadłuba czołgu. Unowocześniono układ napędowy. Czołg otrzymał nowe przyrządy obserwacyjne, w tym noktowizory. Od 1960, zamiast silników W-11, montowano silniki W-54K-IS o mocy 530 KM. Były one odmianą silnika stosowanego w czołgach T-54.
    Czołg ciężki IS-3 powstał częściowo w oparciu o konstrukcję czołgu IS-2, lecz wprowadzał całkowicie nowy kształt kadłuba i wieży. Czołg miał starannie zaprojektowany pancerz o znacznej odporności na ostrzał dział przeciwpancernych. Charakteryzował się dużym nachyleniem płyt pancernych, sprzyjającym rykoszetowaniu pocisków i zwiększającym efektywną grubość pancerza. Kształt płyt nosa kadłuba określano jako tzw. "nos szczupaka"; czołg ten był także nieoficjalnie nazywany szczuka (szczupak), a na Zachodzie: Stalin. Pierwsze seryjne wozy zjechały z linii montażowych w maju 1945 r. i nie zdążyły wziąć udziału w wojnie. Konstrukcja ta wzbudziła duże zainteresowanie wśród aliantów zachodnich, którzy uznali IS-3 za niezwykle groźną broń.
    Czołg wyposażony był w armatę D-25T kalibru 122 mm, znaną z czołgu IS-2. Zastosowanie tej armaty było jednak pewnym mankamentem tego czołgu, gdyż charakteryzowała się ona niezbyt dużą prędkością początkową pocisku i w rezultacie jej możliwości przebicia pancerza, pomimo dużego kalibru, odpowiadały niemieckiej armacie 75 mm z długą lufą, zastosowanej m.in. w niemieckim czołgu Panther. Ponadto, z powodu dużych i ciężkich nabojów, szybkostrzelność armaty była niska, a zapas przewożonej amunicji mały.
    W trakcie służby, czołgi IS-3 były modernizowane. Pierwsza modernizacja miała miejsce w latach 1952 – 1953. Obejmowała ona wzmocnienie mocowania silnika i skrzyni biegów. Wzmocniono pancerz pod wieżą. Wozy otrzymały nowe radiostacje. W wyniku modernizacji masa pojazdu wzrosła do 48 800 kg. Następna modernizacja miała miejsce w końcu lat 50. XX wieku. Zmodernizowane pojazdy od 1960 nazywano IS-3M lub IS-3M model 1960. Modernizacja obejmowała wzmocnienie kadłuba czołgu. Unowocześniono układ napędowy. Czołg otrzymał nowe przyrządy obserwacyjne, w tym noktowizory. Od 1960, zamiast silników W-11, montowano silniki W-54K-IS o mocy 530 KM. Były one odmianą silnika stosowanego w czołgach T-54.
    25 marca 2013, 14:38 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Betka – BMW 530 D Touring
    BMW 530 D Touring
    22 lutego 2013, 14:09 przez bartezz92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Ale jeżdżą
    20 lutego 2013, 18:32 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 530 E12 – Pierwszy model BMW oznaczony cyfrą 5.
    Pierwszy model BMW oznaczony cyfrą 5.
    14 lutego 2013, 20:54 przez bajeczny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R – Silniki 	3.8 VR38DETT twin-turbo V6 480–530 KM
Skrzynia biegów 	6-biegowa półautomatyczna
Rodzaj napędu 	AWD
    Silniki 3.8 VR38DETT twin-turbo V6 480–530 KM
    Skrzynia biegów 6-biegowa półautomatyczna
    Rodzaj napędu AWD
    27 maja 2012, 22:01 przez ~Server8RJA | Do ulubionych | Skomentuj