Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Jarasz się – Jarasz się, że masz 200 koni? Ja mam ich 480
    Jarasz się, że masz 200 koni? Ja mam ich 480
    24 maja 2014, 15:06 przez Szymas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    własne

    Lancia Delta S4 – Legendarny B Grupowy potwór.


samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie. 
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów. 
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    Legendarny B Grupowy potwór.


    samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
    Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
    Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    16 maja 2014, 14:42 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 480 Turbo Cabrio Prototyp –
    9 maja 2014, 13:46 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    Auto szefa – Auto szefa u którego byłem na praktykach w Angli. 480 KM, 2 turbosprężarki, na baku przejeżdża 220km, do setki 4,2s, Mówił ze jechał nim 220mph czyli jakieś 350kmh. Jak się spodoba wrzucę zdjęcie auta jego syna
    Auto szefa u którego byłem na praktykach w Angli. 480 KM, 2 turbosprężarki, na baku przejeżdża 220km, do setki 4,2s, Mówił ze jechał nim 220mph czyli jakieś 350kmh. Jak się spodoba wrzucę zdjęcie auta jego syna
    14 kwietnia 2014, 16:51 przez SPEDYTOR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Źródło:

    własne

    Dagger GT – Samochód robi niemałe wrażenie, a szczególnie jego specyfikacja techniczna. Inżynierowie z TranStar wyposażyli Daggera GT w 9,4-litrowy silnik rozwijający moc 2000 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 2710 Nm. Szacowana prędkość maksymalna ma wynosić około 480 km/h.
    Samochód robi niemałe wrażenie, a szczególnie jego specyfikacja techniczna. Inżynierowie z TranStar wyposażyli Daggera GT w 9,4-litrowy silnik rozwijający moc 2000 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 2710 Nm. Szacowana prędkość maksymalna ma wynosić około 480 km/h.
    480 Turbo – Jeden z oryginalniejszych modeli w historii Volvo
    Jeden z oryginalniejszych modeli w historii Volvo
    10 lutego 2014, 14:18 przez lupus10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne zdjęcie

    Volvo 480 – Mój ojciec takiego posiadał . Mało spotykany samochód nigdy nie przejechaliśmy nie zauważeni. Planuje takiego kupić . Co myślicie ?
    Mój ojciec takiego posiadał . Mało spotykany samochód nigdy nie przejechaliśmy nie zauważeni. Planuje takiego kupić . Co myślicie ?
    18 listopada 2013, 22:38 przez Kacperxox (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Internet

    Audi RS4 V6 Bi-Turbo
    15 listopada 2013, 22:22 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auto "rodzinne" – Skromne 4.2 V8 450/480 KM
    Skromne 4.2 V8 450/480 KM
    19 października 2013, 23:46 przez Wendetta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VOLVO 480 – Wnętrze jednego z moich marzeń Motoryzacyjnych VOLVO 480. Wg mnie jest cudowne, przede wszystkim przełomowe na swój sposób
    Wnętrze jednego z moich marzeń Motoryzacyjnych VOLVO 480. Wg mnie jest cudowne, przede wszystkim przełomowe na swój sposób
    27 września 2013, 21:08 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj