Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Dwa najlepsze Japońskie supersamochody Lexus LFA vs Nissan GT-R – Lexus LFA
Moc silnika:560KM
Przyspieszenie od 0 do 100km/h:3,7-sekundy
Waga:1480kg
Cena:około 375 tys. dolarów
Nissan GT-R
Moc silnika:485KM 
Przyspieszenie od 0 do 100km/h:3,5-sekundy
Waga:1730kg
Cena:około 84 tyś.dolarów
    Lexus LFA
    Moc silnika:560KM
    Przyspieszenie od 0 do 100km/h:3,7-sekundy
    Waga:1480kg
    Cena:około 375 tys. dolarów
    Nissan GT-R
    Moc silnika:485KM
    Przyspieszenie od 0 do 100km/h:3,5-sekundy
    Waga:1730kg
    Cena:około 84 tyś.dolarów
    12 kwietnia 2012, 21:39 przez ~maksm | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Torino 1967-1976 (KONKURS) – W późnych latach 60. Ford był dumny ze swojej polityki „Total Performance” i samochodów takich jak Mustang. W rezultacie zaczął produkować bardziej sportowe, potężniejsze i bardzo szybkie modele. Zgrabne Fordy Torino były pochodną „pełnowymiarowych” Fairlane’ów.

Fairlane był autem konwencjonalnym, które weszło na rynek we wczesnych latach 60., lecz nowsza generacja z 1966 roku miała smukłe linie i oczywiście była dostępna w wielu wersjach. Na sezon 1968 przygotowano nowy samochód, nazwany Torino, będący tak naprawdę usportowioną wersją Fairlane’a.

Fordy Torino były dużymi samochodami o rozstawie osi równym 2946 mm i masie prawie 1500 kg, dostępnymi początkowo jako coupe, fastback oraz modele ze składanym lub twardym dachem, część z nich z silnikiem V8 o mocy ponad 300 KM.

W latach 1969 i 1970 Ford we współpracy z Carrollem Shelby przygotował prawdziwy „muscle car” o nazwie Torino Cobra. Była to odpowiedź na Plymoutha Road Runnera.
Oferował on do wyboru kilka silników 7 litrowych V8 o mocy 335 lub 375 KM. Nawet w wersji standardowej samochód ten mógł osiągnąć prędkość 160 km/h w około 15s, prędkość maksymalna (217 km/h) była znacznie wyższa niż dopuszczalna w USA. Cobra GT odnosiła sukcesy w wyścigach NASCAR.

Mimo to w 1971 roku krótkotrwała moda na „muscle car” zakończyła się i nie wyprodukowano już ani jednej Cobry. Po za tym rodzina Torino ucierpiała ze względu na zmianę przepisów, zwłaszcza regulujących emisję spalin. Samochody tego typu stały się w późniejszych latach autami poszukiwanymi przez kolekcjonerów.
    W późnych latach 60. Ford był dumny ze swojej polityki „Total Performance” i samochodów takich jak Mustang. W rezultacie zaczął produkować bardziej sportowe, potężniejsze i bardzo szybkie modele. Zgrabne Fordy Torino były pochodną „pełnowymiarowych” Fairlane’ów.

    Fairlane był autem konwencjonalnym, które weszło na rynek we wczesnych latach 60., lecz nowsza generacja z 1966 roku miała smukłe linie i oczywiście była dostępna w wielu wersjach. Na sezon 1968 przygotowano nowy samochód, nazwany Torino, będący tak naprawdę usportowioną wersją Fairlane’a.

    Fordy Torino były dużymi samochodami o rozstawie osi równym 2946 mm i masie prawie 1500 kg, dostępnymi początkowo jako coupe, fastback oraz modele ze składanym lub twardym dachem, część z nich z silnikiem V8 o mocy ponad 300 KM.

    W latach 1969 i 1970 Ford we współpracy z Carrollem Shelby przygotował prawdziwy „muscle car” o nazwie Torino Cobra. Była to odpowiedź na Plymoutha Road Runnera.
    Oferował on do wyboru kilka silników 7 litrowych V8 o mocy 335 lub 375 KM. Nawet w wersji standardowej samochód ten mógł osiągnąć prędkość 160 km/h w około 15s, prędkość maksymalna (217 km/h) była znacznie wyższa niż dopuszczalna w USA. Cobra GT odnosiła sukcesy w wyścigach NASCAR.

    Mimo to w 1971 roku krótkotrwała moda na „muscle car” zakończyła się i nie wyprodukowano już ani jednej Cobry. Po za tym rodzina Torino ucierpiała ze względu na zmianę przepisów, zwłaszcza regulujących emisję spalin. Samochody tego typu stały się w późniejszych latach autami poszukiwanymi przez kolekcjonerów.
    7 kwietnia 2012, 18:19 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Charger... – Wyprodukowano tylko 20 057 sztuk.
Silniki:
-V8, 230 KM
-V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
-HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    Wyprodukowano tylko 20 057 sztuk.
    Silniki:
    -V8, 230 KM
    -V8, 375 KM przy 4600 rpm, 480 Nm przy 3200 rpm
    -HEMI, 425 KM przy 5000 rpm, 490 Nm przy 4000 rpm
    29 marca 2012, 21:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoskie samochody-Pagani Huayra – Samochód stworzony przez Horacio Paganiego, założyciela firmy Pagani i jednego z projektantów Lambo Countach. Samochód ma drzwi podnoszone do góry a na jego wnętrze  idzie skóra z ponad 10 krów. Jest to DRUGI modeł Pagani, pierwszym była rozwijana Zonda (ponad 10 wersji w tym F, R, Tricolore i 7.3). Samochód zadebiutował w 2011 roku. Posiada V12 AMG o pojemności 6.0 l. Moc to 700 KM a moment obrotowy 1000 NM. Do setk w 3.3 sekundy "top speed" to 375 km/h. Cena 1.1 mln $.
    Samochód stworzony przez Horacio Paganiego, założyciela firmy Pagani i jednego z projektantów Lambo Countach. Samochód ma drzwi podnoszone do góry a na jego wnętrze idzie skóra z ponad 10 krów. Jest to DRUGI modeł Pagani, pierwszym była rozwijana Zonda (ponad 10 wersji w tym F, R, Tricolore i 7.3). Samochód zadebiutował w 2011 roku. Posiada V12 AMG o pojemności 6.0 l. Moc to 700 KM a moment obrotowy 1000 NM. Do setk w 3.3 sekundy "top speed" to 375 km/h. Cena 1.1 mln $.
    17 marca 2012, 22:21 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Pagani Huayra w częściach – Pagani Huayra – supersamochód skonstruowany przez włoską markę Pagani Automobili, następca modelu Zonda.
Oparty jest na na poprzedniku, modelu Zonda. Do napędu użyto pochodzącej od firmy AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położoną centralnie, generującą moc maksymalną 700 KM. Prędkość maksymalna wynosi 375 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h 3,3 s. Cena wynosi milion euro. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Rozstaw osi wynosi 2795 mm. Pagani Huayra składa się z 3770 części (na zdjęciu jest ich trochę mniej).

Dane techniczne

Silnik

AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
Maksymalny moment obrotowy: 1000 N•m
Moc maksymalna: 700 KM

Osiągi

Prędkość maksymalna: 375 km/h
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s
    Pagani Huayra – supersamochód skonstruowany przez włoską markę Pagani Automobili, następca modelu Zonda.
    Oparty jest na na poprzedniku, modelu Zonda. Do napędu użyto pochodzącej od firmy AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położoną centralnie, generującą moc maksymalną 700 KM. Prędkość maksymalna wynosi 375 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h 3,3 s. Cena wynosi milion euro. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Rozstaw osi wynosi 2795 mm. Pagani Huayra składa się z 3770 części (na zdjęciu jest ich trochę mniej).

    Dane techniczne

    Silnik

    AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
    Maksymalny moment obrotowy: 1000 N•m
    Moc maksymalna: 700 KM

    Osiągi

    Prędkość maksymalna: 375 km/h
    Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s
    10 marca 2012, 16:16 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Następca modelu Zonda. Oparty jest na na poprzedniku, modelu Zonda. Do napędu użyto pochodzącej od firmy AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położoną centralnie, generującą moc maksymalną 700 KM. Prędkość maksymalna wynosi 375 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h 3,3 s. Cena wynosi milion euro.
    15 lutego 2012, 18:08 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W latach 1969 i 1970 stworzono tylko 859 aut w odmianie Boss 429. Pod maską drzemie widlasta ósemka o pojemności 429 cali sześciennych (około 7 litrów), mocy 375 koni przy 5200 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 610 Nm przy 3400 obr./min. Żeby zmieściła się pod maską Mustanga, przekonstruowano przednie zawieszenie, akumulator przeniesiono do bagażnika, a do tego... zrezygnowano z klimatyzacji. Siłę napędową na tylne koła przenosi czterobiegowa, ręczna skrzynia. Osiągi? Sprint od 0 do 60 mil/h zajmuje 7,1 s, zaś pokonanie 1/4 mili - 14,09 s. A jak to brzmi? Cudownie - zobacz film...
    6 stycznia 2012, 13:27 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura – Lamborghini Miura P400 była swgo czasu najszybszym drogowym autem świata. Jej 12 culindrowy silnik z pojemności 3.9 l osiągał (zawrotne jak na ówczesne czasy) 355 KM. Niestety, P400 miała mnóstwo wad. Od daty premiery (1966) do zakończenia produkcji w 1969 roku wyprodukowano 475 sztuk tego auta. Na szczęście koncern nie kazał nam długo czekać i jeszcze w tym roku zaprezentował Miurę P400S. Następczyni oprócz wyelimonowania wad dziecięcego wieku została wzmocniona i moc jej wtedy wynosiła 375 KM. Krótko produkowana (do 1971 roku) nie zdobyła serc klientów i sprzedała się w liczbie 140 sztuk. Ostatnią ewolucją Miury była wersja SV. Produkowana 2 lata (1971-1972) wyprzedała się w 150 sztukach tej czystej esencji męskości na kołach. Silnik osiągał 390 KM i jednocześnie była jedynym autem osiągającym wtedy prędkość ponad 300 km/h. Niestety, na Lamborghini Miurze SV zakończyła się produkcja pierwszego coupe marki. Równocześnie z SV został zaprezentowany prototyp Countacha
    Lamborghini Miura P400 była swgo czasu najszybszym drogowym autem świata. Jej 12 culindrowy silnik z pojemności 3.9 l osiągał (zawrotne jak na ówczesne czasy) 355 KM. Niestety, P400 miała mnóstwo wad. Od daty premiery (1966) do zakończenia produkcji w 1969 roku wyprodukowano 475 sztuk tego auta. Na szczęście koncern nie kazał nam długo czekać i jeszcze w tym roku zaprezentował Miurę P400S. Następczyni oprócz wyelimonowania wad dziecięcego wieku została wzmocniona i moc jej wtedy wynosiła 375 KM. Krótko produkowana (do 1971 roku) nie zdobyła serc klientów i sprzedała się w liczbie 140 sztuk. Ostatnią ewolucją Miury była wersja SV. Produkowana 2 lata (1971-1972) wyprzedała się w 150 sztukach tej czystej esencji męskości na kołach. Silnik osiągał 390 KM i jednocześnie była jedynym autem osiągającym wtedy prędkość ponad 300 km/h. Niestety, na Lamborghini Miurze SV zakończyła się produkcja pierwszego coupe marki. Równocześnie z SV został zaprezentowany prototyp Countacha
    18 sierpnia 2011, 10:02 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj