Szukaj
Znalazłem 61 takich materiałów
EDIT: SUKCES silnik odpalił. wystarczyło wymienić pierścienie , wyregulować gaźnik i gdzieniegdzie psiknąć WD-40. co prawda krztusi się i traci obroty ale najważniejsze za nami. Myślałem, że bedzie gorzej
Mansory zastosowało sporo elementów z włókna węglowego. Ponadto auto wyposażono w nowe felgi ze stopów lekkich w rozmiarze 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu, z oponami 255/30 i 345/25. Wnętrze wykończono skórą w kolorach: czerwonym i czarnym. Modyfikacje mechaniczne zwiększyły mocy silnika z 700 KM do 754 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł z 690 Nm do 750 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to tylko 2,8 sekundy, jest szybszy o 0,1 sekundy od seryjnego, a prędkość maksymalna osiągnęła 355 km/h.
Z zewnątrz, Aventador od Mansory wyróżnia się przeprojektowanym przednim zderzakiem z powiększonymi wlotami powietrza, nowymi bocznymi progami, a także poszerzonymi nadkolami. Skrywają one opony w rozmiarze 255/30/20 z przodu oraz 345/25/21 z tyłu.
Zastosowanie tak szerokich kół było konieczne, ze względu na zwiększoną moc silnika. Wolnossący motor V12 o pojemności 6.5-litra generuje teraz 754 KM (seryjnie 700 KM). Zmiany ograniczyły się jedynie do przeprogramowania komputera sterującego pracą tej jednostki. Przyrost mocy zaowocował lepszymi osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje teraz 2,8 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 355 km/h.
Aby utrzymać tego "potwora" na torze, niezbędne okazało się zamontowanie dużego spoilera w tylnej części pojazdu, który dba o właściwy poziom docisku auta do nawierzchni.
Mansory nie podało cen tego pakietu.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›