Szukaj
Znalazłem 31 takich materiałów
ROK PRODUKCJI 1992
PRZEBIEG 115000km
MOC 340KM
WYPOSAŻENIE:
SKÓRZANA TAPICERKA
KLIMATYZACJA
ELEKTRYCZNE LUSTERKA I SZYBY
ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE FOTELE
ABS
ASR
DVD
NAWIGACJA
USB
SPRZĘT AUDIO O WARTOŚCI 10000PLN!!!
TWARDY DACH HARD TOP
FELGI MAE 18" SKRĘCANE
KAMERA COFANIA
PANEL ŚRODKOWY CARBON
SPORTOWY WYDECH
XENON
TEMPOMAT
silnik V12 6.0L
moc 725 km
mom. obr. 1000Nm
0-100km/h 4,2s
0-200km/h 11,9s
max. 345km/h
G-power deklaruje że powstanie tylko 10 sztuk.
Mercedes S V12 biturbo Brabus
silnik V12 6.3L biturbo
moc 730km
mom.obr. 1320Nm
0-100km/h 4s
0-200km/h 11,9s
max 340km/h
Opcjonalnie napęd na cztery koła.
Piszcie w komentarzach który byście wybrali.
3.5L V10, z bolidu F1
620 KM przy 13300 rpm
380 Nm przy 9500 rpm
750 kg
Vmax 340km/h (teoretycznie ponad 400 przy odpowiedniej skrzyni biegów)
0-100 km/h 1.8s
Historia motoryzacji zna tylko jeden przypadek zlikwidowania całej serii wyścigowej z powodu wprowadzenia do niej zgodnego z przepisami samochodu, który był ZA SZYBKI. To właśnie Alfa Romeo 164 Pro-Car, samochód, który nie wystartował w żadnym wyścigu, bo serię Pro Car zlikwidowano w dwa miesiące po prezentacji auta, z uwagi na bezpieczeństwo kierowców.
Kierowcą testowym był Ricardo Patrese, bardzo doświadczony kierowca Formuły 1. Powiedział krótko: "Nikt na świecie nie ma jaj, żeby pojechać tym autem na 100%".
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›