Mój były już kancik, którego sprzedaży żałuję najbardziej na świecie, ale niestety zmusiła mnie do tego ówczesna sytuacja.
1990r, zero rdzy, m40b16 z przebiegiem 190tys. km i oryginalna umowa z 1990r. pisana jeszcze ręcznie. Ciekaw jestem co się z nim teraz dzieje.
Mieszkam w UK mam 19 lat i jako pierwszy samochód po długich poszukiwaniach, zakupiłem BMW 316i. Pewnie większość młodych osób zamieszkałych w UK zmaga się z zakupem pierwszego samochodu z powodu wielkich cen ubezpieczeniowych.. Miałem tak samo zacząłem poszukiwać od małych samochodów typu Golf, Focus itp. ale ceny za ubezpieczenie na te samochody były wielgaśnie wielkie. Trzeba pamiętać że podczas zakupu szukania ubezpieczeń nie ma co przesadzać z milami ani z innymi informacjami. Za BMW płace 1,600 funtów rocznie i jest to pełne ubezpieczenie, z samochodu jestem super ucieszony i na pewno polecam innym.
PS.: Nie zalecam kupna samochodów od muzułmanów jako że oni bardzo kłamią.
Moje 316i coupe. Najniższy punkt pod samochodem ma do asfaltu 32mm. Dystans 30mm przód, 25mm tył. Felgi Rondell 0081 16". A co do silnika hejty mnie nie ruszają (i tak, wiem, że szyby z tyłu za ciemne).
Witam i przedstawiam mój nowy nabytek, BMW E30 1990r. M40B16 z niecałymi 180tys. przebiegu. Uprzedzając podpowiedzi typu SWAPUJ na R6, to nie, nie będzie żadnego swapa. auto ma być klasyczne i już, zastanawiam się tylko nad sportowym wałkiem, bo klekocze jednej zawór.