Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    BMW 2800CS –
    22 września 2015, 15:13 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2800CS (E9) – Obłędny rekin!
    Obłędny rekin!
    16 września 2014, 0:48 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E9 2800CS –
    22 sierpnia 2014, 10:37 przez shenovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2800CS E9 – Ponadczasowe piękno.
    Ponadczasowe piękno.
    17 czerwca 2014, 14:14 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    stanceworks.com

    Taki klasyk dzisiaj spotkałem – BMW E9 (w praktyce poprzednik serii 6)  2800CS. Piękny okaz, nawet w środku
    BMW E9 (w praktyce poprzednik serii 6) 2800CS. Piękny okaz, nawet w środku
    12 grudnia 2013, 15:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2800CS (E9)  '71 –
    4 listopada 2013, 16:38 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2002 Rally – BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

    Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

    Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    1 sierpnia 2013, 2:55 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2800CS –
    7 października 2012, 22:14 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2800CS –
    2 września 2012, 11:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj