Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 257 takich materiałów
    Darmowa jazda Audi w quattro !!! – Wybierasz się na Stadion Narodowy, aby pojeździć tam na łyżwach, rolkach, pograć w badmingtona lub poszaleć w skateparku? Jeśli masz prawo jazdy i choć odrobinę interesujesz się motoryzacją zarezerwuj sobie trochę czasu na... jazdę testową modelem Audi z napędem na cztery koła, czyli quattro.
rzez ponad 3 tygodnie, od 28 stycznia do 22 lutego 2014 roku na Stadionie Narodowym Audi prezentować będzie swoje modele z napędem na cztery koła, czyli quattro. Nie tylko prezentować, lecz także udostępniać do jazd testowych!

Jazdy testowe modelami Audi quattro odbywać się będą w normalnym ruchu miejskim pod okiem instruktora. Jest to doskonała okazja, aby przekonać się o zaletach napędu na „cztery łapy". Audi wystawi na stadionie całą gamę modeli quattro, włącznie ze sportowymi odmianami S i RS, które seryjnie oferowane są w wersjach z napędem na cztery koła.
Napęd quattro to oryginalne rozwiązanie konstruktorów Audi, stosowane od 1980 roku, początkowo w autach rajdowych, a następnie przeniesione do modeli cywilnych. Napęd rozdzielany jest na 4 koła za pomocą sprzęgła wiskotycznego lub Haldex. W niektórych modelch jest dyferencjał rozdzielający napęd na stałe. 

Napęd quattro pozwala na lepsze zachowanie auta na prostej, a szczególnie na zakrętach. Pozwala też łatwiej ruszyć na śliskiach nawierzchniach i maksymalnie wykorzystać dużą moc silnika (nie ma poślizgu podczas dynamicznego ruszania). Obecnie co czwarte auto Audi wyposażane jest w napęd quattro.

Audi jest największym producentem premium samochodów z napędem na cztery koła. W opcji napęd quattro oferuje do wszystkich swoich modeli, a seryjnie wyposaża w ten rodzaj napędu następujące modele: Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad.
Biorąc pod uwagę wersje silnikowe, nadwoziowe oraz rodzaje skrzyń biegów w ofercie Audi jest obecnie 160 wariantów modeli wyposażonych w napęd quattro.
    Wybierasz się na Stadion Narodowy, aby pojeździć tam na łyżwach, rolkach, pograć w badmingtona lub poszaleć w skateparku? Jeśli masz prawo jazdy i choć odrobinę interesujesz się motoryzacją zarezerwuj sobie trochę czasu na... jazdę testową modelem Audi z napędem na cztery koła, czyli quattro.
    rzez ponad 3 tygodnie, od 28 stycznia do 22 lutego 2014 roku na Stadionie Narodowym Audi prezentować będzie swoje modele z napędem na cztery koła, czyli quattro. Nie tylko prezentować, lecz także udostępniać do jazd testowych!

    Jazdy testowe modelami Audi quattro odbywać się będą w normalnym ruchu miejskim pod okiem instruktora. Jest to doskonała okazja, aby przekonać się o zaletach napędu na „cztery łapy". Audi wystawi na stadionie całą gamę modeli quattro, włącznie ze sportowymi odmianami S i RS, które seryjnie oferowane są w wersjach z napędem na cztery koła.
    Napęd quattro to oryginalne rozwiązanie konstruktorów Audi, stosowane od 1980 roku, początkowo w autach rajdowych, a następnie przeniesione do modeli cywilnych. Napęd rozdzielany jest na 4 koła za pomocą sprzęgła wiskotycznego lub Haldex. W niektórych modelch jest dyferencjał rozdzielający napęd na stałe.

    Napęd quattro pozwala na lepsze zachowanie auta na prostej, a szczególnie na zakrętach. Pozwala też łatwiej ruszyć na śliskiach nawierzchniach i maksymalnie wykorzystać dużą moc silnika (nie ma poślizgu podczas dynamicznego ruszania). Obecnie co czwarte auto Audi wyposażane jest w napęd quattro.

    Audi jest największym producentem premium samochodów z napędem na cztery koła. W opcji napęd quattro oferuje do wszystkich swoich modeli, a seryjnie wyposaża w ten rodzaj napędu następujące modele: Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad.
    Biorąc pod uwagę wersje silnikowe, nadwoziowe oraz rodzaje skrzyń biegów w ofercie Audi jest obecnie 160 wariantów modeli wyposażonych w napęd quattro.
    25 stycznia 2014, 15:19 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    auto świat

    Chevrolet Camaro Z/28R – Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

"
Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

    "
    Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

    Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    22 stycznia 2014, 12:39 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Top Gear Polska

    Potężny Kraz 255b – - napęd - 6x6
- ładowność - 11950 kg;
- Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
- masa własna - 11350 kg;
- silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
- 1900 Nm Momentu obrotowego
- masa silnika - 1385 kg
- poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
- prędkość max - 70 km/h;
- skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
- skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
- reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
- głębokość brodzenia 1 m
- rozmiar ogumienia -1300x530x533
- wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
- Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

Spalanie na pusto 40-50l / 100km
Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    - napęd - 6x6
    - ładowność - 11950 kg;
    - Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
    - masa własna - 11350 kg;
    - silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
    o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
    - 1900 Nm Momentu obrotowego
    - masa silnika - 1385 kg
    - poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
    - prędkość max - 70 km/h;
    - skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
    3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
    - skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
    Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
    Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
    - reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
    - głębokość brodzenia 1 m
    - rozmiar ogumienia -1300x530x533
    - wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
    - Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

    Spalanie na pusto 40-50l / 100km
    Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    21 stycznia 2014, 10:36 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M28 – Produkowany w PZL Mielec z wprowadzonymi modyfikacjami radzieckiego samolotu pasażersko-transportowego An-28. Jest wiele wersji tego samolotu i różne zastosowania min. transport lub wykrywanie różnych obiektów. Używają go polskie siły powietrzne. Mieliście okazję zapoznać sie już z tym samolotem w mojej wczesniejszej serii "Mieleckie Samoloty".
    Produkowany w PZL Mielec z wprowadzonymi modyfikacjami radzieckiego samolotu pasażersko-transportowego An-28. Jest wiele wersji tego samolotu i różne zastosowania min. transport lub wykrywanie różnych obiektów. Używają go polskie siły powietrzne. Mieliście okazję zapoznać sie już z tym samolotem w mojej wczesniejszej serii "Mieleckie Samoloty".
    17 stycznia 2014, 20:54 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Camaro Z/28 –
    3 stycznia 2014, 14:33 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Więc mówisz, że 28 grudzień? – Sorki SRAD'ZIK troszke brudny... Przyznać się, kto wciąż śmiga?
    Sorki SRAD'ZIK troszke brudny... Przyznać się, kto wciąż śmiga?
    28 grudnia 2013, 9:45 przez suzi94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Camaro Z-28 –
    14 grudnia 2013, 8:33 przez matus13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skradziono – w nocy z 27-28.11.2013r. ukradziona została ładowarka teleskopowa JCB 530 70. Jej znaki szczególne to inny odcień żółci osłony zaznaczonej kółkiem i bardzo łyse opony. Ja wiem, że cie to nie interesuj, ale wartość tej ładowarki jest bardzo duża, choć pochodzi ona z 1997r. Więc jeżeli byś mógł to rozejrzyj się czy w twojej okolicy właśnie nie ma takiego sprzętu.
    W nocy z 27-28.11.2013r. ukradziona została ładowarka teleskopowa JCB 530 70. Jej znaki szczególne to inny odcień żółci osłony zaznaczonej kółkiem i bardzo łyse opony. Ja wiem, że cie to nie interesuj, ale wartość tej ładowarki jest bardzo duża, choć pochodzi ona z 1997r. Więc jeżeli byś mógł to rozejrzyj się czy w twojej okolicy właśnie nie ma takiego sprzętu.
    29 listopada 2013, 21:00 przez bodzioGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Polski Fiat – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    29 listopada 2013, 8:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza duma cz 3 ost – W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

    Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

    Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

    22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    28 listopada 2013, 10:32 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)