Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Porsche 256 A. (cabrio) – Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
P.S sam jestem ciekaw.
    Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
    P.S sam jestem ciekaw.
    17 listopada 2012, 16:40 przez snow115 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ikarus 280 – Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26)  nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26) nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    3 sierpnia 2012, 12:44 przez Szykusfb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    phototrans.pl

    Honda NSX 1990-2005 (KONKURS) – Pod koniec lat 80. Honda nie tylko dojrzała do konstruowania samochodów z dużymi silnikami, ale także zdobyła świetną reputację i pozycję w USA. Decyzja o zbudowaniu samochodu z silnikiem średniej wielkości była zaledwie jednym z wielu kroków potwierdzających status Hondy na świecie.

Nowy NSX miał swoją prapremierę w 1989 roku, ale do sprzedaży wszedł w 1990. Mimo niewątpliwie utrzymanej w swojej zaokrąglonej stylistyce z długim tyłem, NSX najwyraźniej wzorował się na Ferrari z centralnie umieszczonym silnikiem. Mimo tego, że był trochę dłuższy i lżejszy, miał tę samą szerokość, podobny bagażnik i bardzo zbliżone osiągi. Poprzez swoją przynależność do autosegmentu G, a nawet G+ (w NSX zastosowano rozwiązania z Formuły 1), samochód był konkurencją dla m.in. Ferrari 348, Porsche 911, Nissana Skyline GT-R, Toyoty Supra Mk IV czy Mitsubishi GTO.

Cynicy, którzy sugerowali, że NSX nie miał duszy ani charyzmy Ferrari mieli rację tylko wtedy, jeśli znaczyłoby to brak głupich wad, brak temperamentu i zastosowanie irytującej fachowości od osiągów po wyposażenie i jakość.

Hondzie zajęło zaprojektowanie NSX 6 lat, co jak na japońskie standardy dość długo. Zapewniono jej trzylitrowy 24-zaworowy silnik V6 VTEC z czterema wałkami rozrządu w głowicy, tytanowe korbowody i bezpiecznie zwiększał prędkość obrotową do 8000 obr/min i osiągał moc 274 KM, dzięki czemu NSX rozpędzał się do 256 km/h. Nie tylko był bardzo szybkim samochodem, ale także wspaniale trzymał się drogi, miał wystawnie wyposażoną dwumiejscową kabinę i udogodnienia takie jak ABS, automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, programowalny regulator prędkości i inne dodatkowe wyposażenie uznawane przez Ferrari i inne firmy za niepotrzebne. Wyjątkowy pośród samochodów z racji bardzo uległej natury NSX potrafił jednak przyspieszyć od 0 do 100km/h w 5,2s.
Od 1997 oferowany był mocniejszy i większy, 290-konny silnik o pojemności 3,2 litra, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Wtedy też wprowadzono nową, ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która zastąpiła 5-stopniową. W zależności od wybranej przekładni, auto wyposażano w inny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Samochód osiągał prędkość do 270 km/h.

Autocar & Motor komentowało: „NSX oferuje fantastyczną świeżość i nową twarz, ukrywające egzotyczne wyposażenie podobne jak u Ferrari…”

W ciągu zaledwie paru miesięcy od premiery Hondy NSX trzeba było podwoić produkcję modelu, by sprostać popytowi.
Samochód od początku do końca był składany i produkowany, w dużej mierze ręcznie w Japonii w specjalnie dla tego modelu stworzonej fabryce, która zatrudniała około 250 wykwalifikowanych pracowników. Roczna produkcja Hondy NSX wynosiła około 6 tys. sztuk. Honda NSX w USA była sprzedawana pod stworzoną i należącą do Hondy marką Acura. Miała zmniejszoną moc w stosunku do wersji europejskiej i japońskiej, osiągała około 255 KM, lecz identyfikowała się lepszym momentem obrotowym.

W ostatnich latach produkcji cena nowego samochodu w Polskim salonie Hondy zaczynała się od kwoty ok. 620 tys. zł.
    Pod koniec lat 80. Honda nie tylko dojrzała do konstruowania samochodów z dużymi silnikami, ale także zdobyła świetną reputację i pozycję w USA. Decyzja o zbudowaniu samochodu z silnikiem średniej wielkości była zaledwie jednym z wielu kroków potwierdzających status Hondy na świecie.

    Nowy NSX miał swoją prapremierę w 1989 roku, ale do sprzedaży wszedł w 1990. Mimo niewątpliwie utrzymanej w swojej zaokrąglonej stylistyce z długim tyłem, NSX najwyraźniej wzorował się na Ferrari z centralnie umieszczonym silnikiem. Mimo tego, że był trochę dłuższy i lżejszy, miał tę samą szerokość, podobny bagażnik i bardzo zbliżone osiągi. Poprzez swoją przynależność do autosegmentu G, a nawet G+ (w NSX zastosowano rozwiązania z Formuły 1), samochód był konkurencją dla m.in. Ferrari 348, Porsche 911, Nissana Skyline GT-R, Toyoty Supra Mk IV czy Mitsubishi GTO.

    Cynicy, którzy sugerowali, że NSX nie miał duszy ani charyzmy Ferrari mieli rację tylko wtedy, jeśli znaczyłoby to brak głupich wad, brak temperamentu i zastosowanie irytującej fachowości od osiągów po wyposażenie i jakość.

    Hondzie zajęło zaprojektowanie NSX 6 lat, co jak na japońskie standardy dość długo. Zapewniono jej trzylitrowy 24-zaworowy silnik V6 VTEC z czterema wałkami rozrządu w głowicy, tytanowe korbowody i bezpiecznie zwiększał prędkość obrotową do 8000 obr/min i osiągał moc 274 KM, dzięki czemu NSX rozpędzał się do 256 km/h. Nie tylko był bardzo szybkim samochodem, ale także wspaniale trzymał się drogi, miał wystawnie wyposażoną dwumiejscową kabinę i udogodnienia takie jak ABS, automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, programowalny regulator prędkości i inne dodatkowe wyposażenie uznawane przez Ferrari i inne firmy za niepotrzebne. Wyjątkowy pośród samochodów z racji bardzo uległej natury NSX potrafił jednak przyspieszyć od 0 do 100km/h w 5,2s.
    Od 1997 oferowany był mocniejszy i większy, 290-konny silnik o pojemności 3,2 litra, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Wtedy też wprowadzono nową, ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która zastąpiła 5-stopniową. W zależności od wybranej przekładni, auto wyposażano w inny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Samochód osiągał prędkość do 270 km/h.

    Autocar & Motor komentowało: „NSX oferuje fantastyczną świeżość i nową twarz, ukrywające egzotyczne wyposażenie podobne jak u Ferrari…”

    W ciągu zaledwie paru miesięcy od premiery Hondy NSX trzeba było podwoić produkcję modelu, by sprostać popytowi.
    Samochód od początku do końca był składany i produkowany, w dużej mierze ręcznie w Japonii w specjalnie dla tego modelu stworzonej fabryce, która zatrudniała około 250 wykwalifikowanych pracowników. Roczna produkcja Hondy NSX wynosiła około 6 tys. sztuk. Honda NSX w USA była sprzedawana pod stworzoną i należącą do Hondy marką Acura. Miała zmniejszoną moc w stosunku do wersji europejskiej i japońskiej, osiągała około 255 KM, lecz identyfikowała się lepszym momentem obrotowym.

    W ostatnich latach produkcji cena nowego samochodu w Polskim salonie Hondy zaczynała się od kwoty ok. 620 tys. zł.
    6 kwietnia 2012, 19:52 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tatra 613 – Tatra 613

Luksusowy samochód osobowy produkowany przez czechosłowacką, a później czeską firmę Tatra w latach 1974 - 1996. Do napędu używano chłodzonych powietrzem silników V8 DOHC montowanych za tylną osią. 

Silnik V8 3.5 l (3495cm³)
165 KM
Maksymalny moment obrotowy: 256 Nm przy 2500 obrot/min
Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 12,7s
V-Max: 190 km/h
Śr. zużycie paliwa: 18 l/100 km
    Tatra 613

    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez czechosłowacką, a później czeską firmę Tatra w latach 1974 - 1996. Do napędu używano chłodzonych powietrzem silników V8 DOHC montowanych za tylną osią.

    Silnik V8 3.5 l (3495cm³)
    165 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 256 Nm przy 2500 obrot/min
    Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 12,7s
    V-Max: 190 km/h
    Śr. zużycie paliwa: 18 l/100 km
    29 marca 2012, 16:07 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Eco Speedster – jego mały silniczek 1.3 CDTI zapożyczono z... Corsy. Moc 112 KM nie jest imponująca, jednak w połączeniu z masą 660 kg i nadwoziem o aerodynamice kropli wody pozwala na osiągnięcie prędkości 256 km/h. Spalanie? 2,5 l / 100 km. Niestety, nigdy nie wyszedł poza fazę prototypu.
    Jego mały silniczek 1.3 CDTI zapożyczono z... Corsy. Moc 112 KM nie jest imponująca, jednak w połączeniu z masą 660 kg i nadwoziem o aerodynamice kropli wody pozwala na osiągnięcie prędkości 256 km/h. Spalanie? 2,5 l / 100 km. Niestety, nigdy nie wyszedł poza fazę prototypu.
    23 lutego 2012, 22:24 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj