Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Vovlo na PGE Narodowym – Tego modelu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać.
    Tego modelu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać.
    31 października 2015, 10:46 przez Hitman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo V8 –
    23 września 2015, 20:27 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/MarcusLFoto

    Volvo 242 Coupe – Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Volvo 242 –
    2 września 2014, 23:43 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 242 – Piękna sztuka starego volvo. Autor zdjęcia Adam Piecyk
    Piękna sztuka starego volvo. Autor zdjęcia Adam Piecyk
    26 czerwca 2014, 0:15 przez vaptorx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: http://smphoto.pl
    Kultowe samochody – BMW 7 E38 – luksusowy samochód osobowy produkowany przez BMW w latach 1994–2001.

Płyta podłogowa modelu BMW E38 stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Celem konstruktorów firmy BMW było stworzenie następcy modelu BMW E32 produkowanego do 1994 roku. W roku 2001 została zastąpiona nową konstrukcja oznaczoną E65/E66. Wyprodukowano 340.242 egzemplarze E38

Nowe E38 cechują się wysokociśnieniowymi spryskiwaczami lamp głównych pojazdu, automatyczną regulacją poziomu oświetlenia lamp ksenonowych HID, nową obudową silnika, 14-głośnikowym systemem dźwięku (Stereo lub HiFi) i czterema subwooferami wraz z 6-płytową zmieniarką, nawigacją pokładową z wyświetlaczem formatu 4:3 lub 16:9 oraz czułymi na deszcz wycieraczkami szyb (dostępnymi jako opcja dodatkowa).

Opcje dodatkowe uwzględniały (między innymi):

automatyczny system kontroli klimatyzacji dwustrefowej z osobnym panelem kontroli dla kierowcy i pasażera;
system zapamiętywania maksymalnie trzech ustawień fotela kierowcy;
regulację wysokości i napięcia pasów bezpieczeństwa;
system sprawdzania ciśnienia opon;
podgrzewana szyba czołowa;
lodówka;
kuloodporne szyby;
pakiety opancerzenia;
boczne rolety tylnych szyb;
urządzenia video: TV, kamerę cofania, dodatkowy monitor dla pasażerów tylnej kanapy;
Standardem w BMW E38 były dwie przednie poduszki powietrzne oraz opcjonalnie poduszki boczne przy fotelach przednich oraz System Ochrony Głowy – Head Protection System (HPS). Wnętrze samochodu pokryte zostało skórą a obramowania wykonano z drewna orzecha włoskiego. System Active Comfort Seat (ACS) dbał o bezpieczeństwo i wygodę osób na przednich fotelach i został wprowadzony w 1998 roku.

BMW E38 produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Od stycznia 1995 zaczęto seryjnie wyposażać w immobilizer (EWS), w kwietniu tego samego roku zmodyfikowano spryskiwacze szyb (zamiast trzech - dwa), natomiast we wrześniu zmodyfikowano przednie fotele zmieniając przyciski regulacji i regulację lędźwiową oraz wprowadzono nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic do modelu 750i(L). W marcu 1996 nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic otrzymały pozostałe wersje silnikowe, zaczęto również wyposażać seryjnie w system kontroli trakcji (ASC+T), we wrześniu auta otrzymały blokadę automatycznej skrzyni biegów i kluczyka (Shift lock/Interlock) oraz boczne poduszki w przednich drzwiach. Rok później, we wrześniu 1997 również w tylnych drzwiach. Największe zmiany BMW E38 przeszło we wrześniu 1998, auto przeszło facelifting zewnętrzny (zmienione reflektory), otrzymało całkowicie nową instalację elektryczną, auta z silnikami V8 i V12 zaczęto seryjnie wyposażać w alternator chłodzony cieczą oraz w system stabilizacji toru jazdy (DSC). Pół roku później, w marcu 1999 zmodyfikowano kolumnę kierowniczą. Ostatnia zmiana nastąpiła we wrześniu 2000 - 5,25 calowy monitor pokładowy zastąpiono większym 6,5 calowym monitorem o proporcjach 16:9.
    BMW 7 E38 – luksusowy samochód osobowy produkowany przez BMW w latach 1994–2001.

    Płyta podłogowa modelu BMW E38 stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Celem konstruktorów firmy BMW było stworzenie następcy modelu BMW E32 produkowanego do 1994 roku. W roku 2001 została zastąpiona nową konstrukcja oznaczoną E65/E66. Wyprodukowano 340.242 egzemplarze E38

    Nowe E38 cechują się wysokociśnieniowymi spryskiwaczami lamp głównych pojazdu, automatyczną regulacją poziomu oświetlenia lamp ksenonowych HID, nową obudową silnika, 14-głośnikowym systemem dźwięku (Stereo lub HiFi) i czterema subwooferami wraz z 6-płytową zmieniarką, nawigacją pokładową z wyświetlaczem formatu 4:3 lub 16:9 oraz czułymi na deszcz wycieraczkami szyb (dostępnymi jako opcja dodatkowa).

    Opcje dodatkowe uwzględniały (między innymi):

    automatyczny system kontroli klimatyzacji dwustrefowej z osobnym panelem kontroli dla kierowcy i pasażera;
    system zapamiętywania maksymalnie trzech ustawień fotela kierowcy;
    regulację wysokości i napięcia pasów bezpieczeństwa;
    system sprawdzania ciśnienia opon;
    podgrzewana szyba czołowa;
    lodówka;
    kuloodporne szyby;
    pakiety opancerzenia;
    boczne rolety tylnych szyb;
    urządzenia video: TV, kamerę cofania, dodatkowy monitor dla pasażerów tylnej kanapy;
    Standardem w BMW E38 były dwie przednie poduszki powietrzne oraz opcjonalnie poduszki boczne przy fotelach przednich oraz System Ochrony Głowy – Head Protection System (HPS). Wnętrze samochodu pokryte zostało skórą a obramowania wykonano z drewna orzecha włoskiego. System Active Comfort Seat (ACS) dbał o bezpieczeństwo i wygodę osób na przednich fotelach i został wprowadzony w 1998 roku.

    BMW E38 produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Od stycznia 1995 zaczęto seryjnie wyposażać w immobilizer (EWS), w kwietniu tego samego roku zmodyfikowano spryskiwacze szyb (zamiast trzech - dwa), natomiast we wrześniu zmodyfikowano przednie fotele zmieniając przyciski regulacji i regulację lędźwiową oraz wprowadzono nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic do modelu 750i(L). W marcu 1996 nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic otrzymały pozostałe wersje silnikowe, zaczęto również wyposażać seryjnie w system kontroli trakcji (ASC+T), we wrześniu auta otrzymały blokadę automatycznej skrzyni biegów i kluczyka (Shift lock/Interlock) oraz boczne poduszki w przednich drzwiach. Rok później, we wrześniu 1997 również w tylnych drzwiach. Największe zmiany BMW E38 przeszło we wrześniu 1998, auto przeszło facelifting zewnętrzny (zmienione reflektory), otrzymało całkowicie nową instalację elektryczną, auta z silnikami V8 i V12 zaczęto seryjnie wyposażać w alternator chłodzony cieczą oraz w system stabilizacji toru jazdy (DSC). Pół roku później, w marcu 1999 zmodyfikowano kolumnę kierowniczą. Ostatnia zmiana nastąpiła we wrześniu 2000 - 5,25 calowy monitor pokładowy zastąpiono większym 6,5 calowym monitorem o proporcjach 16:9.
    2 czerwca 2014, 19:45 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Volvo 242 –
    30 maja 2014, 18:18 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Poszedłby więcej
    25 marca 2014, 19:46 przez ~dominik7624 | Do ulubionych | Skomentuj