Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    Volvo 240 –
    6 grudnia 2012, 16:33 przez diesel124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    12 listopada 2012, 17:22 przez tomek9182377 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Mitsubishi Lancer Evo X – Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X.Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Drżyjcie piraci drogowi!
    Komenda policji w Białymstoku dokonała zakupu, który powinien zainteresować wszystkich kierowców z ciężką prawą stopą. Park maszyn podlaskiej drogówki został zasilony przez nieoznakowane auto pościgowe - Mitsubishi Lancera Evo X.Lancer w najostrzejszej odmianie jest wyposażony w turbodoładowany, 2-litrowy silnik o mocy 295 KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej. Do 100 km/h radiowóz rozpędza się w 5,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 240 km/h. Drżyjcie piraci drogowi!
    2 listopada 2012, 16:44 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Nissan 240 sx –
    21 października 2012, 13:25 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NISSAN 240 S14 –
    5 października 2012, 12:00 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Skoda 100 Rapid – silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3 
moc: 133,2 K przy 6500 obr/min 
moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min 
prędkość max: 200 – 240 km/h 
przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    Silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3
    moc: 133,2 K przy 6500 obr/min
    moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min
    prędkość max: 200 – 240 km/h
    przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    26 września 2012, 15:15 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volvo 240 – Duże, ładne, dzięki swojej prostej linii nadwozia klasyczne Volvo. Cud, miód i orzeszki!
    Duże, ładne, dzięki swojej prostej linii nadwozia klasyczne Volvo. Cud, miód i orzeszki!
    24 sierpnia 2012, 23:05 przez Giea (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zapomniane koncepty - czyli Seat Salsa – Seat Salsa był jednym z prototypów hiszpańskiej marki, które miały istotny wpływ na wygląd wielu seryjnych modeli Seata w nowym tysiącleciu. Salsa była stylistyczną bazą m.in. dla Leóna drugiej generacji czy Altei.Po raz pierwszy Salsę Hiszpanie przedstawili w 2000 roku na salonie samochodowym w Genewie. Bardzo okrągłe, wręcz pulchne nadwozie zaprojektował pracujący wcześniej dla Alfy Romeo słynny Walter de’Silva. Trzydrzwiowa karoseria wyróżniała się przede wszystkim pokrywą bagażnika, która przymocowana była tylko za pomocą jednego, ale za to bardzo dużego zawiasu. Drugim elementem przyciągającym wzrok były pozbawione ramek szyby. 
Też macie wrażenie że od przodu ten Seat wygląda jak Bugatti Veyron ? :) autko ma silnik v6 250km maz prędkość 240 km/h podoba się ?
    Seat Salsa był jednym z prototypów hiszpańskiej marki, które miały istotny wpływ na wygląd wielu seryjnych modeli Seata w nowym tysiącleciu. Salsa była stylistyczną bazą m.in. dla Leóna drugiej generacji czy Altei.Po raz pierwszy Salsę Hiszpanie przedstawili w 2000 roku na salonie samochodowym w Genewie. Bardzo okrągłe, wręcz pulchne nadwozie zaprojektował pracujący wcześniej dla Alfy Romeo słynny Walter de’Silva. Trzydrzwiowa karoseria wyróżniała się przede wszystkim pokrywą bagażnika, która przymocowana była tylko za pomocą jednego, ale za to bardzo dużego zawiasu. Drugim elementem przyciągającym wzrok były pozbawione ramek szyby.
    Też macie wrażenie że od przodu ten Seat wygląda jak Bugatti Veyron ? :) autko ma silnik v6 250km maz prędkość 240 km/h podoba się ?
    29 lipca 2012, 13:22 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S2000 – silnik 2.0 DOHC VTEC 240 KM bez żadnych turbin obroty maksymalne 9200 obr/min wg mnie chyba najlepszy i najpiękniejszy kabriolet świata
    Silnik 2.0 DOHC VTEC 240 KM bez żadnych turbin obroty maksymalne 9200 obr/min wg mnie chyba najlepszy i najpiękniejszy kabriolet świata
    21 lipca 2012, 9:38 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini countach lp 5000 s – Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
    Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
    Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
    W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
    Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
    Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
    Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    4 lipca 2012, 15:32 przez mentor_one (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)