Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Yamaha r6 2000r – Moja r6
    Moja r6
    3 sierpnia 2013, 14:27 przez ~judo123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W210 2000r 2.7 CDI 177 KM – Witam wszystkich motokillerów, na zdjęciu jak widzicie jest Mercedes Klasy E z 2000r. z silnikiem 2.7 CDI z mocą 180 KM.
    Witam wszystkich motokillerów, na zdjęciu jak widzicie jest Mercedes Klasy E z 2000r. z silnikiem 2.7 CDI z mocą 180 KM.
    15 lipca 2013, 15:59 przez dexter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nowy zakup – CLK 2.3 KOMPRESSOR 
2000r. 6-biegowa skrzynia
    CLK 2.3 KOMPRESSOR
    2000r. 6-biegowa skrzynia
    4 lipca 2013, 9:43 przez pajero2800 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Moja Asia – Astra g  2000r

Nad autkiem siedziałem 2 miesiące, aby wyglądało tak jak teraz.
    Astra g 2000r

    Nad autkiem siedziałem 2 miesiące, aby wyglądało tak jak teraz.
    10 czerwca 2013, 21:47 przez wraclaw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E46 Touring – Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    Przedstawiam Wam moje maleństwo, BMW E46 Touring (2000r - przed liftingiem) napędzane benzynowym motorem M43TU B19 o pojemności 1895cm3 i mocy 118KM (demon prędkości to to nie jest ale za to w warunkach miejskich sprawdza się doskonale). Ekonomiczny silnik zadowala się 9,5 litra paliwa w cyklu mieszanym. Seryjne koła o średnicy 15" z ogumieniem 195/65 R15 zostały wymienione na felgę o średnicy 16" oraz opony Michelin Primancy w rozmiarze 225/50 R16 (nad czym ubolewam i jak najszybciej postaram się zmienić je na węższe 215 albo 205). W poprzednim sezonie auto było obniżone o ok 40mm, natomiast w tym roku powędrowało znów do góry (gwintowane zawieszenie).

    Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem rodzinnego samochodu to gorąco polecam Touring'a. Prowadzi się świetnie, wnętrze jak to BMW ma w tradycji przede wszystkim dba o kierowcę równocześnie zapewniając pasażerom całkiem przyzwoite warunki podróży.
    9 czerwca 2013, 0:37 przez BOTI1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja Borka – VW Bora 2000r 1,9 TDI 115 KM

w planach miedzy innymi zawieszenie gwintowane
    VW Bora 2000r 1,9 TDI 115 KM

    w planach miedzy innymi zawieszenie gwintowane
    22 maja 2013, 10:07 przez ~michal1988 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Wlasne

    Lansik – 2.0 16v 151 km 
Lambo Doors
2000r.
Waży tylko 1220 kg
    2.0 16v 151 km
    Lambo Doors
    2000r.
    Waży tylko 1220 kg
    2 sierpnia 2012, 15:22 przez ~patryk2828 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    FORD FOCUS MK1 – Ford focus MK1 5d 2000r
1.8 TdDi 90PS 200Nm
Felgi 15" MOMO CORSE
    Ford focus MK1 5d 2000r
    1.8 TdDi 90PS 200Nm
    Felgi 15" MOMO CORSE
    29 lipca 2012, 11:08 przez bajako (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Moja Miłość - GSXR 750ccm 2000r WTRYSK – Jak wszyscy to i ja :)

Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :) 

Komentarze mile widziane !
    Jak wszyscy to i ja :)

    Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :)

    Komentarze mile widziane !
    22 czerwca 2012, 15:00 przez ~f0rever | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Ja i moja Alfa 145 – Alfa Romeo 145 1.4 16V TS 2000r - obecnie remontuję i przygotowuję się do swapa 2.0 TS 8V oraz kilku innych modyfikacji.
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS 2000r - obecnie remontuję i przygotowuję się do swapa 2.0 TS 8V oraz kilku innych modyfikacji.
    14 czerwca 2012, 0:16 przez ~Rzmudzior | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    fot. Rafał Zielonka