Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Laraki Epitome – Bardzo mało znana marka, sęk w tym że wyprodukowało ona zaledwie 3 modele samochodów a na co dzień zajmuję się budową jachtów. Wracając do Epitome napędzę ją jednostka V8 o pojemności 7.0 l pochodzącej z Corvetty C6 konstruktorzy Laraki podkręcili ten silnik do bagatela 1200 KM. Lecz jest coś co wyróżnia ten samochód, ma on drugi zbiornik zarezerwowany dla 110-oktanowej benzyny, po korekcie programu moc wzrasta aż do 1750 KM!
Na chwilę obecna firma chce wyprodukować zaledwie 9 tych niezwykłych aut a cena 2 mln dol czyli prawie 7 mln złotych.
    Bardzo mało znana marka, sęk w tym że wyprodukowało ona zaledwie 3 modele samochodów a na co dzień zajmuję się budową jachtów. Wracając do Epitome napędzę ją jednostka V8 o pojemności 7.0 l pochodzącej z Corvetty C6 konstruktorzy Laraki podkręcili ten silnik do bagatela 1200 KM. Lecz jest coś co wyróżnia ten samochód, ma on drugi zbiornik zarezerwowany dla 110-oktanowej benzyny, po korekcie programu moc wzrasta aż do 1750 KM!
    Na chwilę obecna firma chce wyprodukować zaledwie 9 tych niezwykłych aut a cena 2 mln dol czyli prawie 7 mln złotych.
    24 września 2013, 18:10 przez HerHerman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne.

    Toyota Curren 2x – Toyota Curren (1994-1998 r.)

Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

 Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

3S-GE 2.0L (1998 cm3)
manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

3S-FE 2.0L (1998 cm3)
140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

4S-FE 1.8L (1838 cm3)
125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

ZS (2.0 3S-GE)
ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
ZS S (2.0 3S-GE)
XS (2.0 3S-FE)
XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
XS S (2.0 3S-FE)
FS (2.0 3S-FE)
TS (1.8 4S-FE)
TS Private Selection (1.8 4S-FE)

ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
TS Private Selection posiadała tylny spojler.

 W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
Stopień sprężania: 10:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
Rozstaw osi: 2535 mm
Rozstaw kół przód: 1510 mm
Rozstaw kół tył: 1490 mm
Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
Hamulce przód: tarczowe wentylowane
Hamulce tył: tarczowe
Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
Napęd: FWD
Masa: 1180 kg
Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    Toyota Curren (1994-1998 r.)

    Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

    Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

    Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

    3S-GE 2.0L (1998 cm3)
    manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

    3S-FE 2.0L (1998 cm3)
    140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

    4S-FE 1.8L (1838 cm3)
    125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

    Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

    ZS (2.0 3S-GE)
    ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
    ZS S (2.0 3S-GE)
    XS (2.0 3S-FE)
    XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
    XS S (2.0 3S-FE)
    FS (2.0 3S-FE)
    TS (1.8 4S-FE)
    TS Private Selection (1.8 4S-FE)

    ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
    XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
    ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
    TS Private Selection posiadała tylny spojler.

    W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

    Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

    Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
    Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
    Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    Stopień sprężania: 10:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
    Rozstaw osi: 2535 mm
    Rozstaw kół przód: 1510 mm
    Rozstaw kół tył: 1490 mm
    Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
    Hamulce przód: tarczowe wentylowane
    Hamulce tył: tarczowe
    Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
    Napęd: FWD
    Masa: 1180 kg
    Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
    Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
    Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    23 sierpnia 2013, 21:13 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Spotkany CLS 63 AMG – Mercedes Benz CLS 63 AMG C218 V8 5,5 l (5461 cm³) bi-turbo 525 KM (386 kW) przy 5250 obr/min	700 N•m przy 1750-5000 obr/min	0-100 km/h 4,4 s
    Mercedes Benz CLS 63 AMG C218 V8 5,5 l (5461 cm³) bi-turbo 525 KM (386 kW) przy 5250 obr/min 700 N•m przy 1750-5000 obr/min 0-100 km/h 4,4 s
    20 lipca 2013, 12:59 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Pojazd wprost z piekła. napędzany silnikiem Chevroleta 7.0L V8 Twin turbo.
    1750 koni w aucie o wadze 1300 kg...
    8 lipca 2013, 16:40 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa 1750 gt – Silnik 1985 cm3 rozwija 220 KM i musiał ruszać samochohód który ważył zaledwie 910 kg
    Silnik 1985 cm3 rozwija 220 KM i musiał ruszać samochohód który ważył zaledwie 910 kg
    7 czerwca 2013, 15:13 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 6C 1750 Grand Sport 1930 –
    13 maja 2013, 15:00 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 159 i 1750 –
    9 kwietnia 2013, 1:45 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Testy nowej sportowej "pięćsetki" – Prototyp na zdjęciu jest jeszcze bardzo zamaskowany, ale mówi się że to będzie najszybsza wersja jaką kiedykolwiek zrobili. Takie ośiągi ma zapewnić śilnik 1750 Tbi Alfy Romeo o mocy 250 koni, montowany centralnie, zamiast tylniej kanapy. Napęd ma być na tył (jak widać na zdjęciu). Źeby ją odrużnić od Abarth-a 500 i esseesse z zewnątrz będzie miał detale amerykańskiej wersji fiata 500, oprócz tego poszerzone nadwożie i klatka bezpieczeństwa, no i agresywny wygląd. Niektóre elementy będą z włókna węglowego żeby miał jak najmiejszą wagę (mówi się o 875-900 kg), Zawieszenie będzie jecze bardziej sportowe, a opony są specyficzne do tego modelu, zrobione z współpracą z Pirelli.
Mówi się że Fiat zrobi tylko 250 takich egzemplarzy.
    Prototyp na zdjęciu jest jeszcze bardzo zamaskowany, ale mówi się że to będzie najszybsza wersja jaką kiedykolwiek zrobili. Takie ośiągi ma zapewnić śilnik 1750 Tbi Alfy Romeo o mocy 250 koni, montowany centralnie, zamiast tylniej kanapy. Napęd ma być na tył (jak widać na zdjęciu). Źeby ją odrużnić od Abarth-a 500 i esseesse z zewnątrz będzie miał detale amerykańskiej wersji fiata 500, oprócz tego poszerzone nadwożie i klatka bezpieczeństwa, no i agresywny wygląd. Niektóre elementy będą z włókna węglowego żeby miał jak najmiejszą wagę (mówi się o 875-900 kg), Zawieszenie będzie jecze bardziej sportowe, a opony są specyficzne do tego modelu, zrobione z współpracą z Pirelli.
    Mówi się że Fiat zrobi tylko 250 takich egzemplarzy.
    1 kwietnia 2013, 18:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 1750 AUTOart 1:18 – Widziałem, że niektórzy wrzucają zdjęcia swoich modeli, więc też wrzuciłem
    Widziałem, że niektórzy wrzucają zdjęcia swoich modeli, więc też wrzuciłem
    5 lipca 2012, 12:09 przez truskafka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj